High Chaparal

Sv: High Chaparal

Jag tänkte åka dit och titta på när en kompis tävlar (och på allt annat också förstås). Har aldrig varit där förut, ska bli jättekul :bump:
Såg att det inte är ngn förbokning på high chaparrals tältcamping, brukar det bli fullt? Annars får man väl sova i bilen eller så...

Har anmält mig på ridecampen månda o tisda (reiningen) sen fick man behålla platsen över tävlingen d var bra,inte så rännan te o å åka upp te dalarna med hästen o sen ner igen.Har vi tur kanske andra hästen kan tävla hon blev justerad o vi trodde inte hon skulle bli nåt...men nu e hoppet tänt igen:idea: nu e träningen på gång för fullt igen.Men d e inte så mycke reining me förstås hoppas vi hinner komma igång på kossorna annars kommer vi på andra tävlingar i sommar.:banana: :banana:

Jag ska dit :D Det är så härligt att kunna vara i westernstaden och kolla på tävlingarna. Roligt att man kan göra både och. Stämmningen är fin där.;) Jag ska tälta med familjen. Jag längtar!!! :banana:

Grattis i efterskott.:angel: :banana:

Hoppas det blir fint väder, det kanske blir kompensation den här sommaren med regn hoppas inte :/

Senast ändrad av en moderator:

Nej men, hu va, inte ens tänka tanken!!!:devil:
Sol SKA det vara på Chappen!!!! Något annat godtas INTE!!! Strålande sol och kall öl,massor av cowboys och fantastiska hästar!!!
Något annat finns inte i min värld!!!
/Lotta, som längtar och längtar....

ska övertala min morsa att åka dit... önska mig lycka till!!:crazy:

Hoppas att jag kan åka dit, men jag jobbar kanske på torsdagen och fredagen hemma i gbg. Och 6 juli åker jag ner till malmö, för att sen bussresa ner till Tjeckien och träna western för Klara Salkovas. Så mycket resande..

ska övertala!!

//frida

Jag hoppas bara inte på sol, det ska vara sol på chappen...
Hoppas bara att proppen kommer ut snart:)

Såg att ni ska dra till HC. Tror inte campingen brukar bli full men det finns en camping som heter Flatenbadet som ligger 10 km från HC som har stugor och campingplatser.

Det finns även ågårds camping!

Där jag har mina pållar eftersom en kompis äger stället :D

Ni som ser mig och svarta nordis måste säga hej! :banana:

Nej campingen brukar inte vara full.....

Fast jag har stuga i Guldbyn:bump: :banana: :bump: :banana:
VÄGRAR köa för kallvatten i år:crazy:

Lääängtar...:love: :love: :love:

Lilla oansenliga vi ska dit o moppsa oss bland testosteronstinna kofösare och glitterkex.

har alltid velat åka dit varje år, men i år ska jag baske mig dit... hur hittar man boende - e ju inte jättesugen på att bo i bilen, men nöden har ingen lag...

Nu är det för sent att boka stuga.

Hur många är ni?

Det finns ev plats på ågårds camping.
Annars kan jag hjälpa dig eftersom jag och familjen jobbar på chaparral, som vanligt. ;)

Undrar bara ska ni till High Chaparal på western tävlingarna i sommar.
Har ni bokat el ska ni ta hus vagn el tält eller ska många av er bara dit och titta? Jag ska dit men får nog ta dit husvagnen det gjorde jag förra sommaren de var så mysigt men puh så varmt. Vilka dagar ska ni dit vi kanske ses.:idea: :rofl: :banana: :bump:

Men Gordon, hästen skulle ju med... Barrel Race!!!!!:bump: :bump: :bump:

Jag har en bokad campingstuga ,ons till fre, som jag ska avboka eftersom jag kommer att tälta på tävlingscampen. Jag hojar när den kan va tilljänglig.:)

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 027
Senast: Lycan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka