High Chaparal

Sv: High Chaparal

:o ...ok, tar semester!!! Bokar du hotell/stuga eller nåt?...för du ska väl med, ehum:smirk: :devil:

He he boende ordnar sig nog...... I värsta fall är det inte värre än att vi pendlar... Innan jag sticker ut hakan för långt så måste jag ju kolla hur det ligger till med mitt eget jobb :crazy:

:eek: ...Har du inte gjort det???...:mad: ... Kolla då upp det, ring mäj sän (:angel: )...så ansöker jag om semester efter det;) Jag vill åka till High Chaparral !

stugorna verkar vara fullbokade när jag ringde. Hus vagn får det bli. Barnen är 9år och 3 år. Skulle vara kul att vara med på barrelrace.
Men jag vet inte.:( :idea:

stugorna verkar vara fullbokade när jag ringde. Hus vagn får det bli. Barnen är 9år och 3 år. Skulle vara kul att vara med på barrelrace.
Men jag vet inte.:( :idea:

Hm...det blir till att leta i minnet efter någon som har en husvagn som man kan låna då *tänker*...

Ja det funkar. Ta med en bäddmadrass och mysiga täcken och kuddar. Hihihi
Jag ska ha disco där, i min bil.

Har tänkt den tanken med! pappsen har två företags bilar jag kikat på:angel:
En caddy, där man lätt sover två st, kanske är den i kortaste laget, tyvär kan man ju bara åka två i den...
En merca buss, med massor plats baktill..:d ska bara övertyga min far att besikta den först...;)

För aldrig tält igen!:mad: Med "peta in en pinne i brasan" sjungande grannar, hela natten..:eek:

JAG SKA DIT! hihi men icke tävla för jag har ingen häst!:rofl: Ska bli så kul! Hoppas vi får tur me vädret iaf. lycka till alla ni som ska tävla!:banana:

Fast nog är det skönt att sova i riktig säng, kunna duscha och laga mat:) :love: :love: . Brukar ju kunna damma rätt rejält!!

Jo visst hade de vart det!;) men då får man ju va igång redan på nyårsdan och boka stuga... och så alert är jag inte:o

Är man bara uppe fort på morgonen så hinner man ju duscha innan köerna ringlar sig kilometervis, i iskallt vatten:crazy:

Ska också dit, ska tävla också. bor nära så det blir till att pendla..

ska kanske åka med en kompis, hon ska tävla. men jag ska nog försöka vara med nästa år!:smirk:

Jag ska dit :D Det är så härligt att kunna vara i westernstaden och kolla på tävlingarna. Roligt att man kan göra både och. Stämmningen är fin där.;) Jag ska tälta med familjen. Jag längtar!!! :banana:

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 027
Senast: Lycan
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar