Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Är det ngn här som har eller har ridit i westernsadeln, märket The Amerikan, El Paso Roper? Funderar på att köpa en men skulle vilja...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: idealb
·
S
Western Vilka ska dit och klasser? gärna bilder på er :bump:
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Sellan
·
T
Western Ja nu är tävlingarna på Bökeberg igång.:) Tråkit attman missar det. Så snälla allasom är där... Rapporter tack!!!!!!:bump: :bump...
2
Svar
36
· Visningar
3 490
Senast: Egonson
·
G
Western Ja hur sablans hittar man en snygg w-sadel till en isis med kort rygg`? Ska´man kolla på olika arabmodeller eller? finns de någon som...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Globus
·
Western Jag och hästen var iväg till ridhuset och tränade inför helgens tävling! jag har inte fått enhandsfattningen till att fungera, så nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 070
Senast: Paxinarion
·
Western Jepp! Igår debuterade jag och min syster på våran nya häst! Var i Sätila och red. Bilder får ni här! (länk till bilden under om ni inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 326
Senast: Paxinarion
·
Western Vilken sadel skulle ni välja från denna länk? Maxpris $1200 www.manestreetsaddlery.com ---->Saddles Bortsett från om den passar...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Leola
·
S
Western Jag ska kanske flytta till Mölndal strax utanför Göteborg i sommar och jobba, men även umgås och hjälpa min kompis där med sina hästar i...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: elinsjobergh
·
Western Hej! Mitt namn är Mimmi o jag har nog aldrig skrivit här på westernforumet innan, men jag har tittat lite :) Jag har alltid varit...
Svar
14
· Visningar
1 138
Senast: Fragile
·
R
Western Hej! Jag orkade inte sitta och leta igenom alla westerntrådar så jag gör en ny och frågar. :crazy: - Vad är det första man lär en...
Svar
13
· Visningar
1 727
Senast: real_cowgirl
·
T
Western Jag har börjat intressera mej lite för western, men vad gör man i alla grenar? Har hört många olika, tex reining, trail och sen finns...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: fancyfree
·
Western funderar eventuellt på att testa hunter under saddle, och undrar vilken typ av eng sadel som man ska ha. så vilken sorts eng sadel...
Svar
13
· Visningar
873
·
M
Western En westernhäst som tidigare varit "dressyrhäst", borde den klara av att ibland gå dressyr även fast den håller på att lära sig formen på...
Svar
5
· Visningar
980
·
E
Western När man ska tävla D-tävling i etc. Trail, får man reda på mönstret på tävlingsplatsen då eller får man det innan? Hinner man öva liksom...
Svar
9
· Visningar
809
Senast: Egonson
·
U
Western Vet att det varit många trådar om detta ämne, men jag är ute efter en western sadel. Har kollat på nya och beggagnade. Jag rider ca 1...
Svar
16
· Visningar
1 612
Senast: Camilla_H
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=B4OSTGPCJGw :bow: :bow: :rofl: :rofl: (haha)
Svar
5
· Visningar
796
·
U
Western Ännu en sadel tråd....:smirk: Men vilka sadel märken skulle ni tycka är kvalitets sadel, mittemellan och dålig... Ska prova en Premier...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: reykurboy
·
Western Hade lust att ta en paus i arbetet så här på fredag eftermiddag och vill se era reaktioner på den kreation jag beställt till min häst...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 885
Senast: kicki13
·
R
  • Låst
Western Ja, hur spänner man sadelgjorden på en westernsadel? :crazy: Någon som kan visa en bild eller en j*vligt bra förklaring? Haha! :D
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: fancyfree
·
Western Jag har fått i uppgift av min handledare att ta reda på ifall det är tvälingar vid delsjön i år. Det hade tydligen vart det varje år...
Svar
8
· Visningar
1 134
Senast: westcob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka