Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Förut så fanns det en tråd på g.gnägg (tror jag det var) ang westernridning och vi drog in på hur man gör ett stopp. Jag menade på...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 084
Senast: Ticka
·
Western Vad ingår egentligen i Trail beginner?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 290
Senast: Piraja
·
N
Western Finns det någon halter clinic i mellansverige? Har precis köpt en Quarter som jag ska börja haltra. Denna gren har jag knappt ens sett...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: lillbeka
·
Western Funkar det såhär: om hästen är under 6 år måste den ridas på tränsbett och om hästen är över 6 år måste den ridas på stång? Min häst...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Sellan
·
R
Western Tjena! Nu var jag tvungen att slänga in en till tråd här :angel: Jo det är såhär att jag hade tänkt att börja tävla med min ponny nu...
2
Svar
23
· Visningar
2 715
Senast: attempt
·
E
Western Finns det några på internet än? Eller fanns inge fotograf på plats den här gången?
Svar
7
· Visningar
1 028
Senast: lakrits
·
Western Jag betalade in licenserna för mig och min häst i förrgår, samt även klubbavgiften till den klubb jag blev medlem i. Hur många dagar...
Svar
10
· Visningar
905
·
Western Hej alla! Jag har nyss köpt ett sto som har GALET lång och tjock man! Hur vill domare ha det på tävling, utsläppt eller flätad? Om...
Svar
12
· Visningar
1 902
Senast: tirnanog
·
G
  • Låst
Western Läste någonstans att man inte ska hoppa i bomlös sadel, ni som har bomlös och hoppar hur gör ni??:bump:
2 3
Svar
43
· Visningar
2 990
Senast: tifo
·
F
Western Hade tänkt starta en tråd där man kan lägga in bilder på snygga Cowboys, som verkligen ser ut och rider som en. Kända eller icke-kända...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: BonRaiz
·
M
Western Vore roligt om man hade några ekipage att hålla extra utkik efter!
Svar
10
· Visningar
849
·
S
Western Är det någon som vet om det blir några tävlingar i juni, i eller i närheten av Dalarna?
Svar
5
· Visningar
930
·
Western Är det så att det inte blir nåt SM på Greva i år? Eller är det inte det Öppna SM som det visades annons om i Lucky Rider? I så fall...
Svar
17
· Visningar
1 236
Senast: Sellan
·
Western Jag letar efter något ställe där dom kan göra chaps till folk med anorlunda kroppsform. Helst i sverige. Jag har letat efter chaps...
Svar
10
· Visningar
1 715
Senast: fancyfree
·
D
Western Jag är helt novis vad gäller Western.. därför tänkte jag fråga er vardagsexperter :D Jag fick köpa en mans all hästutrustning...
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: ricca
·
E
Western Jag rider min häst i repgrimma just nu eftersom han blir en helt annan häst utan bett i munnen, lugn och uppmärksam, han har gått på...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: ricca
·
Western Några bukefalister som tänkt leta sig dit???:)
2
Svar
23
· Visningar
2 015
Senast: Texaz
·
P
Western Hehe japp jag har vunnit en aktion på ebay.. men hur tusan betalar man?? hehe jag e ju super dålig på engelska oxå. Så här stod det...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Piruetta
·
S
Western hej! Jag undrar om någon har några tips på tränare och/eller kurs för mig och min häst. Vi rider nu engelskt men jag har länge velat...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Fendi
·
S
Western Ska ju flytta snart och har fått min sambo att bygga bro och grind åt mig men jag undrar om det är någon som har ritningar på dessa?
Svar
6
· Visningar
9 041
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka