Trail beginner.

Sv: Trail beginner.

Fast i regelboken står att systemet ska införas 2008 om jag inte är helt ute och cyklar...

Sv: Trail beginner.

Ja, fullt ut ska det gälla från 2008. Återkommer efter att ha kikat på mina anteckningar. Var ju en hel del som står i regelboken nu som inte är riktigt klart med hur det ska fungera irl så det lär väl malas om några gånger på vissa grejor. Enligt föreläsaren jag lyssnade på finns en hel del att säga om vissa regler som inte är genomförbara enligt nuvarande text så vi lär få se lite rättelser framöver;)

Liknande trådar

Övr. Grenar Såg en trailer på tv4. https://www.tv4play.se/program/422d9847059a4af6dab4 Dokumentär av New York Times om de många dödsfallen bland...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Rosett
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
490
Senast: iNHALE
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka