WG:s tävling i Ockelbo

Sv: WG:s tävling i Ockelbo

Vet ej tyvärr.
Tror att hon har glömt att skriva upp den klassen för vi brukar ha några stycken från klubben som startar i reining.

Vill du att jag skall kolla upp det?

Hälsningar
/Smuvir

jag ska inte vara med och tävla för jag och mitt varmblod har nyss börjat på att träna western och vi behöver utvecklas lite mer.
men jag ska dit och titta och jag kanske ser till er, hoppas att det går bra för er:bump:

*kl*
Nu är vi hemkomna från tävlingen och jag är jättenöjd!!!:) Hur det gick???
Näst sist och sist:angel: :angel: :crazy: men gamla tanten skötte sig jättebra och jag tror till och med att hon tyckte att det var kul:D .
Var liiite väl svår trail för att vara beginners, men vi tog oss iallafall runt:smirk:
Allra bäst var att jag träffade två Buketjejer, ja ni vet ju vilka ni är och ni var jättetrevliga!!:love: :love:
Nu satsar vi vidaremot nästa tävling men det blir först i juli!!!!!

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
448
Senast: Blyger
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Murray
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka