Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Ä
Western Jag har ett korsningssto som jag vill ta ett föl på. Hon har travare i sig, så jag söker en hingst med säker galopp. Gärna en skäck...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: _Eva_
·
Western På lördag är det ju Westernridningens dag, runt om i landet. Alla WRAS-anslutna klubbar ordnar ju nånting för att fira att WRAS fyller...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 804
Senast: Mia L
·
S
Western Jag har bjudit på 4st auktioner på E-bay.... säljaren har 100% bra feedback (över 800st tror jag det var) och skickar "worldwide"...
Svar
15
· Visningar
1 462
Senast: Tussinussen
·
Western Hej har hand om en studsig och rädd/nervös islandshäst och nu undrar jag om det är möjligt att rida och tävla vestern med isisar...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: Sellan
·
C
Western Jag har en snart två-årig arabvallack + en äldre ponny som sällskap. Nu är suget efter att börja rida western stort jag jag funderar om...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: CindyLou
·
Western Här kommer lite nya bilder på min pärla, dock bara i stillastående. Till hösten kommer vi förhoppningsvis ut på tävlingsbanorna.
Svar
11
· Visningar
1 113
Senast: Elanor
·
S
Western Ska nu snart vara med på några Halterklasser för första gången på en "riktig" tävling.. Och jag har lite problem med var jag ska ha på...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Anneli
·
Western Hmmm Såg något vackert på Tradera idag... Show träns med kristaller och silver... Men vad tycker ni om det där med mörka och ljusa...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: ricca
·
Western Hur vet man om en 2 årig quarterhingst är värd att spara som hingst eller som är lika bra att kastrera? Alltså jag vill ju spara min...
Svar
10
· Visningar
1 752
Senast: Sellan
·
Western Är det Ok om jag ventilerar mig lite grann här? Jag har kommit in i en lite jobbig period, kanske jag kan få lite råd och stöd av er...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Mirre
·
S
Western vilket hovlack tycker ni är bäst? gärna länk/bild så man får se hur flaskan ser ut och pris :bump:
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Sidekick
·
N
Western Hejsan. Jag har en T-märkt islandshäst på 21 år. Han är riktigt duktig på "westernhjälper" och jag kan rida honom med en hand och han...
Svar
11
· Visningar
909
Senast: fancyfree
·
Western Ingen reklam! Jag bara undrar om ni vet någon westernbutik i Göteborg som säljer show kläder? För jag vill gärna kunna besöka affären...
Svar
0
· Visningar
2 767
Senast: Charmy
·
Western Söker efter en trevlig quarterhingst att betäcka mitt varmblodssto med! Inriktning mot boskap (absolut ingen pleasure:o )!! Gott...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 636
Senast: wrangler
·
P
Western Hej! Jag är nyinflyttad i Arboga och undrar om det finns några westernryttare i närheten? Kanske man kan anordna gemensamma träningar...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Crusader
·
Western [Jag lägger in en pausbild på Clintan, så att länken "bara" pajar tråden, inte forumet... /tifo]...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 187
Senast: CaliforniaSwed
·
S
Western jag köpte en hood på hööks. men den är SUPERELEKTRISK!!! det riktigtkraaasar när den åker mot hästen. jag fick hela tiden ta i...
Svar
9
· Visningar
1 076
Senast: Western_lover
·
W
Western Kan inte ni som gör egna träns skriva lite hur man gör och så? Är jätte sugen på att testa! :D Men vet inte hur man gör :crazy:
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Western_lover
·
Western Snälla duktiga westernmänniskor, kan ni hjälpa mig...... Var i hela friden hittar jag en blankett för hästägarförsäkran???? Vet...
Svar
7
· Visningar
2 118
Senast: jamman
·
L
Western Hej, vill bara tala om för alla att idag så fick jag hem mitt Quartersto, jag är jätteglad för det. Känns lite konstigt än så...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.