Westernridningens dag 5 maj

Sv: Westernridningens dag 5 maj

Ska till Rättvik hela familjen för att titta på de andra duktiga medlemmarna i DWR!!! :bow:

hm, är lite piss, för min klubb ordnar men de har inte informerat sina medlemmar. Hade gärna varit med annars.......

Jag ska tävla i Dannero med MWR :bump:

"min" klubb WINN tror jag inte har några aktiviteter inplanerade..

Lycka till på tävlingen jag själv ska inte tävla men ska vara funktionär på tävlingen :banana:
Om du ser nån yrig banpersonal så är det bara jag :rofl: :rofl:

*kl*

ingen som har lust att åka förbi norrtälje på väg till finsta och hjälpa till o lasta liten vit häst?

jag vet inte om jag kan ta med hästen, behöver lasthjälp och verkar inte om någon vill/kan :(

*kl*

ingen som har lust att åka förbi norrtälje på väg till finsta och hjälpa till o lasta liten vit häst?

jag vet inte om jag kan ta med hästen, behöver lasthjälp och verkar inte om någon vill/kan :(

min häst har varit med om en olycka när han åkte transport (han välte inne i släpet) och kan därför vara lite svårlastad då han inte åkt på länge, men tar man spånbalar på högkant och "ramar in" rampen så brukar han känna sig tryggare och gå in direkt. tyvärr går det inte så bra på tävlingsplatsen å då måste man vara minst 2 st :(

Lycka till på tävlingen jag själv ska inte tävla men ska vara funktionär på tävlingen :banana:
Om du ser nån yrig banpersonal så är det bara jag :rofl: :rofl:

haha jag märker ingenting.. det e det som e problemtet :p jag lär ju gå vilse där :p

haha jag märker ingenting.. det e det som e problemtet :p jag lär ju gå vilse där :p

HAHA då är vi två som kommer att gå vilse, ha typ bara vare där en gång...hahahah!! blir spännande d här! :rofl: :rofl:

HAHA då är vi två som kommer att gå vilse, ha typ bara vare där en gång...hahahah!! blir spännande d här! :rofl: :rofl:

vi kommer att vara 3 som kommer att vara vilse, skall kolla i kartboken i kväll, så jag vet vart jag skall åka i morgon....

Vi också ska till Rättvik och titta på uppvisningen.

Gå DWR!!!:banana: :banana:

min totto har också ramlat och blivit "hängd" i transporten när han var yngre men han går på som ingenting nu efter många års tränande...
MEN jag kan inte (än) lita på att när han väl gått in att han står kvar om jag går ut för att stänga bom + lucka bak... thats it

Vi i Dala Western Riders har en show i Naturbruksgymnasiets Körhall i Rättvik kl.14-ca 16,00. Vi kommer att visa olika tävlingsgrenar, en rasparad, barrel race, roping och lite spex och skoj.
Det är Rättviks Marknad så passa på att besöka showen efter en dag på marknaden. Vi har lotteri med fina priser, cafeteria med billigt fika, prova att kasta lasso och även prova att rida i westernsadel( barn+vuxenridning).
Lite info finns på våran hemsida: dalawestern.com. Kom i tid om ni vill vara säkra på att få biljett. Begränsat antal biljetter.
Välkomna

Skall kolla på WRCB´s D,C och B tävling, och såklart fota lite! får se om jag lyckas fånga nån bukare på kort!:)

Ni gjode ett jätte fint och rolig show.

Stort klapp på ryggen till er alla!!!:bow: :banana:

Hej! I Nyköping i dag så var det en liten parad igenom centrum. Det är lite kul att se folkets reaktioner på cowboys och cowgirls passerar med sina hästar utanför H&M.......;)

Vår klubb hade tävling i tisdags och den datumen är "helig" ;), Idag har ett antal hästar och människor delat ut informationsbroschyrer om westernridning i Knalleland under nästan 2 timmar :) Mycket bra social träning för häästarna eftersom det även var någon sorts knallelandsdag men alla hästar (och ryttare) skötte sig jättebra!

Anniequarters- hoppas det var "din" andra klubb du menade som inte hade informerat, detta stod i sista tidningen

Tycker f.ö att detta var ett bra initiativ av WRAS men att man kanske kunde snackat ihop sig med avelsföreningarna så inte bara paintens utan också quarterhästens dag var på samma dag :idea:

Malin

*knapplån*

Taure (TWRS) hade en ÖppetHus-dag idag på en av medlemmarnas anläggningar och enligt hemsidan var det en mycket uppskattad dag. Bra väder, över 100 besökande och en hel del aktiviteter!

(Synd bara att jag själv inte kunde delta.)

Var med på DWR´s uppvisning i Rättvik! Var riktigt skojj! ;)

Du gjorde ett bra jobb i Rättvik, TACK. Mamma tackar för ridturen ;) .
Nu kanske hon också börjar med western.

Tack för dom fina orden. Det har varit slitigt men skoj att jobba med showen. Tur att vi har så påhittiga och duktiga medlemmar i klubben, annars hade det inte blivit så bra.

Du gjorde ett bra jobb i Rättvik, TACK. Mamma tackar för ridturen ;) .
Nu kanske hon också börjar med western.

Hihi, varsegod! :D Får tacka Idde, hans förtjänst!

Hon var riktigt duktig, skulle va riktigt kul att se henne börja med western. Kanske skulle va ngt för henne & Karinjo?:idea: Eller så kan hon ju alltid komma & prova Idde ngt mer...;) haha

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: cassiopeja
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka