Westernridningens dag 5 maj

Sv: Westernridningens dag 5 maj

Vi firade western ridningens dag med att tävla i bohuslän, har inte beträtt en tävlingsbana på 2 år. En underbar dag i goda vänners lag och kanske någon ovan har fångat detta på bild. Visst var golden Tinka där med kameran om jag läste rätt.:rofl:

Var det inte Paintens dag åxå???
Nån som varit på någon sådan??

// Rroxy

Vill bara tacka för schowen i Rättvik! :banana: Jättebra och kul att det inte bara var perfekta quarterekipage med...Nu kände man verkligen att fasiken nästa år kanske vi kan ställa upp o vara med på ett hörn!! :rofl:
Och detta med att alla raser är välkomna är jättebra! Det blir så mycket roligare!:banana:

Du är så välkommen. Varför inte i år? Vi ville visa med showen att det finns nåt för alla raser och alla sorters människor oavsett ålder och kön. Om du inte vill ut och tävla i år så finns det annat att hålla på med i klubben. Du kanske redan är medlem? Är du "aktiv" i klubben? Vet inte vem du är här på Buke.Hör av dig om du vill hänga med. Du kan alltid maila till styrelsen om du har några funderingar. Eller så kan du skicka PM till mig.

Jodå jag har varit passiv medlem några år! :rofl:
Jag köpte min pojke bara några månader innan jag fick reda på att jag var gravid......Vägrade dock att sälja min ögonsten, o träningen har varit väldigt sporadisk på grund av det! :cry:
Men han är fortfarande ung blir 7 i år. Och nu jäklar har vi börjat träna på allvar, inte bara lek o rida i skogen! :banana:

Ska samla mod till oss o anm till Rättvik helgen efter High Ch.Då kanske man även har fått en massa inspiration där! :rofl:
Tänkte anm mig som frivillig till att hjälpa till då i Rättvik, men blir det för krångligt om man både ska tävla o hjälpa till??

Vi arrangerade i lördags, Taure Western Riders. Rapport finns på (http://taure.just.nu).
Det var mycket lyckat. Över hundra pers kom och majoriteten kände vi inte till sen innan så det verkade vara mycket "allmänhet"!

Allt i kafeterian tog slut efter en timma! :)

Fuxen har stjäna med lite strimma och om man tittar noga så har hon små vita prickar här och var, som små videkisar, hennes namn är Salix Alba vilket betyder vitt vide. Fast det här med färg e ju lite förvirrande, i hennes pass står det att hon är rödskimmel vilket jag inte vill hålla med om.:bow:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag närde en liten förhoppning om att 2016 möjligtvis skulle kunna bli det år som jag skulle kunna friskförklara mig från min...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: cassiopeja
·
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
17 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka