Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Jo nu är jag lite nyfiken på vad ni westernryttare tycker är den roligaste klassen (inom w-ridning förstås :smirk:) Finns det mest...
2
Svar
27
· Visningar
1 851
Senast: fancyfree
·
Western 26 årig haflinger:) barnet är 4 år.
Svar
8
· Visningar
989
Senast: alazzi
·
Western Är det någon som har ett bra, billigt tips på hur jag kan bygga en rundkorall
Svar
10
· Visningar
1 949
Senast: gutenviks
·
Z
Western Hej ! Har precis gått och köpt mig en westernhäst , jag som ridit engelskt i över 20 år. Är helt grön inom detta område. Efterlyser...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: zavannah
·
Western Snälla, nu behöver jag lite råd och tips på hur jag fixar manen på min häst. Den kan inte vara lössläppt på tävling. Jag vill inte...
Svar
19
· Visningar
2 457
Senast: Pacific
·
S
Western vad tycker ni om denna pålle i pleasure? http://www.youtube.com/watch?v=qgQAexiVzhY hon kan inte riktigt galoppfattning än, lite...
Svar
9
· Visningar
1 104
Senast: Solafekub
·
Western På ett ungefär; hur mkt kostar en lektion på en ridskola? någon som har en liten som helst aning. (iom att jag inte frågar om en viss...
2
Svar
22
· Visningar
1 904
Senast: Western_lover
·
Western Ja som rubruken lyder, vad har ni för sadlar till era quarters? Märke, bomvidd, gulletbredd? Passar den bra? Nöjd?
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: ricca
·
E
Western Hej, skulle vilja höra lite hur ni, om ni arbetar era hästar i en rundcorall, är mycket nyfiken.
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: attempt
·
W
Western Tänkte fråga om någon visste någon bra träningsvideo för reining. Vill ha Peter Ljungbergs men den är lite väl dyr för mig än...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Western_lover
·
E
Western Blir man halshuggen om man har en sådan här kavaj i en Halter klass???
2
Svar
36
· Visningar
3 246
Senast: elinsjobergh
·
Western Nu har jag haft sån otur med min lilla häst så nu orkar jag inte hålla på längre:cry: Det har ju varit en massa veterinär hit och...
2
Svar
29
· Visningar
2 507
Senast: wrangler
·
S
Western Hur ska skorna se ut? några speciella mått?? här är min Jophurs sko, tävlade med den i helgen på en "klubbtävling" och ingen sa...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: Egonson
·
M
Western Hej allihop! Vissa kanske minns mig och Harry, vissa inte och det kanske är lika bra:angel: Förr var jag en aktiv medlem av Buke...
2
Svar
33
· Visningar
2 131
Senast: doleron
·
E
Western Vilket bett rider du med och varför? Visa gärna bilder på olika bett som hästen trivs med.
2
Svar
35
· Visningar
2 799
Senast: Lenita
·
Western Vill dela med mig av en bra länk till massor av olika mönster. Dessa mönster rids nu i helgen ute i Kreuth...
Svar
12
· Visningar
1 370
Senast: SomethingCorporate
·
M
Western Hej! Jag sitter här och läser en massa intressanta trådar angående olika bett och deras funktioner. Jag har med mina tidigare hästar...
Svar
18
· Visningar
1 334
Senast: bigganl
·
E
Western Mina boots är väl använda och slitna i lädret men jag har inte råd just nu att köpa nya enbart för tävling. Hur får man bootsen snygga...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Bill
·
S
Western Jag har idag en hopphäst som jag tävlat upp till 1.40 i hopp. Jag har haft egen häst i cirka 12år. Nu ska hon säljas och jag...
Svar
3
· Visningar
1 343
Western Själv har Wranglan stollat iväg och ska betäcka sin vackra pleasuresto e: Undeniable Hint med David Frost! :D Så jag hoppas på en...
2
Svar
29
· Visningar
3 040
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI