Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Det bästa köp som jag har gjort är nog lite fynd som jag har gjort på E-bay:) De sämsta är alla paddar som jag har köpt i hopp om...
Svar
12
· Visningar
1 351
Senast: Mount Never Rest
·
D
Western Hei! Jeg skal på mitt første westernstevne i begynnelsen av juni og trenger litt hjelp til hva jeg skal ha på meg! Jeg har trinse...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: qtrsforpleasure
·
M
Western Har ett arabsto som är 14 i år.Hon har alltid varit pigg och framåt. I höstas började hon bli väldigt snubblig.Lätt henne stå över...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Piraja
·
W
Western Vilken färg skulle han vara snyggast i? sadeln vi har är CC Nevada Fancy
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: western_showman
·
E
Western Hur mycket behöver en snygg hatt kosta? Det finns tydligen ingen övre gräns men om man tävlar på lokal nivå, var går den undre gränsen?
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: fancyfree
·
T
Western Jag funderar på vilken modell (ranch, trail, reining mm) som gör det lättast att sitta i "korrekt", lodrät sits? Jag har för tillfället...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: Ticka
·
Western http://wittelsbuerger.de/blog/?p=26 Det finns en engelsk blog här som nämner Grevagården:) Jag var inte där själv men någon som var...
Svar
3
· Visningar
1 083
S
Western Måste dubbelkolla litegrann.... det är C-nivå jag ubndrar över. och ja, jag ska beställa hem regelboken men vill veta NUU JU!! :D...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: Sellan
·
Western Jag har sett sånna tuffa western-inspirerade skyltar som sitter på dörrar, inne i huset, i stallet, på väggar, på toaletter mm. Det står...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: attempt
·
Western Hej, Jag har suttit flera kvällar irad och kikat runt på olika sidor efter ett snyggt showträns, men allt som verkar finnas ute nu är...
2
Svar
24
· Visningar
2 141
Senast: girl_tea
·
R
Western Vad är igentligen roll backs??? :confused: Mvh Malin :d
Svar
15
· Visningar
1 164
Senast: roping-malin
·
Western Jag funderar på att vara med i min klubbs western allsvenskans div II lag. Men är även sugen på att kanske vara med på nån B-tävling...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Kickis
·
Western Har faktiskt sett det i helgen, en ryttare hade silverfärgade gummisnoddar till sin bruna häst och det var ganska läckert:) Men jag vet...
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: qtrsforpleasure
·
Western Jag håller på och rider in min unghäst och börjar känna mig sugen på att börja rida western. Jag rider in henne enligt PNH med hjälp av...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Fragile
·
B
Western Hoppas ni förstår vad jag menar, men är 15,5" i westernsadlar samma som 15,5" i ''vanliga'' sadlar? :confused:
Svar
2
· Visningar
919
Senast: moonlightjoy
·
Ï
Western jag har tänkt börja lite smått med western, men jag vet inte vart jag ska börja. hade velat prova lite själv först, innan jag börjar...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Solafekub
·
Western Nu vill jag ha en moderapport från Grevagården:bump: Hur ser dagens westernmode ut!?
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: alazzi
·
Western Jag letar efter en pad som är "lite finare", som man kan ha som uppvisningspad eller liknande. Kanske med någon utsvägning där nere...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 342
Senast: ricca
·
Western Hej alla glada här kommer lilla jag. Nu är de så att jag har fått hem mina 2 nya criollon och vill börja tävla. och undrar mer vart de...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: Kickis
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?