Vackra padar.

Sv: Vackra padar.

Måste bara säga att det billigaste förslaget vinner... Jag skulle aldrig få råd att köpa 4 paddar för 1800 styck:angel:

åååh!! :love:

Hur tjocka är dom och så??
Då har ju jag råd! WIHO!! :bump: :banana:

Pappa måste ha varit trött när han räknade ut det där...

Dom är INTE tillräckligt tjocka för att enbart ha den under sadeln, men man kan ju ha den gamla fula slitna man hade innan under:angel: De är väll mest för att va snyggt me de är kraftiga och stabila och stannar där dom ska va, sen är det ju så kul att det finns lindor och tailbags som matchar oxå!

Så här står det på hemsidan:"Save money and use one of our FASHION HORSE Western Saddle Blankets as fashionable cover for your old pad", alltså borde det vara filtar som man har över padden :idea:

Vilken underbar sida! Gräsliga saker egentligen (är mer inne på stilrent), men fick stora cravings för en tail bag eller lindor :angel: . Tänk så söt medryttarpållen skulle bli :devil: :p

Jag har blivit så kär i kopadden på den där sidan :love: :angel:

Men passar den till fux, och den där sadeln ? :eek:
apachetrail.jpg

JAg är en hemsk textilstuderande som säger= Varför inte göra eget? Det är inte så svårt, blir garanterat unikt och troligen betydligt billigare... ^^

Alt. kontakta en textilutb nära dig och snacka med dom... Det e inte ett helt dåligt sätt att få sin utrustning lite speciell... :D

Har inte haft tid att lusläsa hemsidan (fashionhorse.com), men vad är de gjorda i för material? Fanns några riktigt häftiga där! :)

Jodå, jag har fått lätt "ha-begär" efter att ha köpt några stycken och börjat sy själv, dock svårt att få dom så stabila som orginalet med vad en normal symaskin klarar av att sy i:angel: sen att hitta lika roliga mönster är ju inte heller lätt... Har sytt en "jul-pad" av en gardin, en neon grön och har precis köpt ett skogs grönt möbeltyg som ja tror han blir fin i, har använt ett vanligt täcke som fyllning...

Hur många textil utbildningar finns det ig i sverige? Kan inte va många som har en i närheten?!:D Skämt åsido, lyllos dej, då har du ju verkligen möjlighet att producera egna grejjer!!!

Jag brukar sätta mormor på att sy "fodral", sen stoppar jag helt
sonika in en av dom vanliga paddarna.. Det är lite meck att få
in paden, i och med att det måste sitta riktigt tight för att inte
vecka sig. Hade jag haft onödigt många padar kunde man ju
kanalsy dit överdraget, men då blir det knöligt att byta..
Sen blir det ju en kostnad för ett 80 cm långt blixtlås.. :D

Jag ska ge mig på att sy en utehoody och en showhood nu.. ^^ helkropps, det ska bli intressant... fast intressantast kommer det ändå bli att se vad tanten min säger om den :rofl:

Tja, det finns faktiskt en hel del textilutb i sverige - fler än man tror.. vi har en ganska stor textilindustri som man knappt är medveten om med både högkvalité på tyger, sömmerskor osv.. ^^

*S* Har man väl börjat sy eget är det attans så svårt att sluta... :D tyvärr.. det blir så mkt i längden..

Tjena :love: :bump:

Jag håller med om att dom är snygga. Av texten att dömma verkar det som att det är några slags filtar/påsar typ eftersom att det står covers och att man ska använda dom med sin gamla pad. så priset är nog ganska rimligt tycker jag, ung vad en filt kan kosta.

kram

Precis vad jag tänkte...det måste va enklare o sy på ett "överdrag", och billigare...då kan man ju sy olika färger...byte efter behag..:)
Fast jag skulle nog sätta på kardborre...:idea:
Har just nu en sån pad...kanon, bara till o ta ut innehållet och tvätta överdraget...torkar fort oxå...

De tillverkas väl på beställning? Men det borde ju gå att få en svensk butik som tar hem ett gäng i alla fall, de borde ju gå att få sålt?

Läckra är de i alla fall.

Fast den gröna Wrangler-paden FINNS faktiskt i Sverige för
konsumenter att köpa... På en utav dom tre butikerna..

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 587
Senast: Rikke
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 287
Senast: Lyan
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025