Vackra padar.

Före året köpt jag 3 st Show Pads (de fina tjocka, inte de tunna billiga) på ebay för $26.90. Billigare kan man inte hitta.

Sv: Vackra padar.

Tack för info....det tog en stund o hitta...
Men 5e gången gillt, så:)
Den är faktiskt sååå snygg, tycker jag..

Hysteriska mönster, men kul idé om man vill snabbförnya i mindre sammanhang (inte tävlingar, snälla). Men de där polobandagen...
:idea:
Om jag köper 4 meter bra tjock fleece, klipper den i 10 cm breda remsor (kantar ev med elastisk raksöm) och syr på karborrefnuttar, så har jag 7 par benlindor, som inte ser ut som andras..rätt skoj idé! (ok, 7 par blev ju mysko, men fleece brukar vara 140 cm bred)

Du behöver inte köpa några 4 meter! Det går utmärkt att skarva! (blir det 7 par ger du garanterat bort/ säljer några å då är du ju inte ensam längre;) )

Ja håller med om att paddarna inte är lämpade för tävling för b- a- nivå, men till mindre tävlingar om man vill vara fin utan att ha en pad för 1500:- eller på clinic tycker ja det passar, eller varför inte liva upp lite i vardagen!
sen så älskar ja att matcha grejjer, här kan man ju verkligen få utlopp för det:love:

Jodå, jag har fått lätt "ha-begär" efter att ha köpt några stycken och börjat sy själv, dock svårt att få dom så stabila som orginalet med vad en normal symaskin klarar av att sy i:angel: sen att hitta lika roliga mönster är ju inte heller lätt... Har sytt en "jul-pad" av en gardin, en neon grön och har precis köpt ett skogs grönt möbeltyg som ja tror han blir fin i, har använt ett vanligt täcke som fyllning...

om du är i närheten av överskottslagret? så finns det militarfiltar av ylle det funkar bra att använda till att sy egna show filtar, det är lite tyngd i yllet bara att klippa ut storleken och "klä" med det tyg man vill ha men man måste ha en riktig pad under.:)

Tack för tipset! Det hade jag inte alls tänkt på, den sista (mörkgröna) blev den bästa hittils, tackvare tjockt möbeltyg, men fortfarande för sladdrigt i min smak. Jag har ju ett antal mil till öb men nån gång ska man väll ha vägarna förbi!

Ja men just det..zig-zaga..tänkte inte på det :)
Synd att jag inte hade idén klar när jag var på symässan i Solentuna i höstas, polobandage går ju åt när vi spelar sopkvastpolo :)
Men åter till TS: Mayatex är mina favoritfiltar :
http://www.mayatex.com/

Så här ser dom ut på...
DSC00045_edited.jpg

Snygga ben!

(För övrigt är paden jättesnygg)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 587
Senast: Rikke
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 287
Senast: Lyan
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025