Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hehe jaa nu har jag velat nästan klart, är detta dugligt på westerntävling? (det är blusen jag e osäker på) Det är westernboots jag...
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: ricca
·
Western Hejsan, jag är helt borta i western.vrlden. Har ingen aning om vad som är fram och bak på en westernsadel i princip. Och nu är det så...
Svar
12
· Visningar
1 303
Senast: ranchamit
·
D
Western Min unghäst har kommit :devil: på att jag åker av när han bockar. Nu måste jag helt enkelt börja sitta kvar så han slutar med...
Svar
12
· Visningar
5 646
Senast: ranchamit
·
S
Western I'm a American livi'n in Schwitserland i i'm instructor for 35 yers and run a cowboyschool and a Ranch here. I talk a litle Swedish so i...
Svar
15
· Visningar
1 336
Senast: _Eva_
·
Western Var inne på en hemsida och fick se att de hade rea på mycket prylar, bla boots. Vad tycker ni om dessa...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: qtrsforpleasure
·
V
Western Tänkte vara med på en tävling å testa detta. Vilka "hinder" kan man råka på? Det står ju inget direkt om det i regelboken å jag vill ha...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Sellan
·
Western Nu har jag äntligen fått ordning på bilderna på mina criollos den bruna skäcken är min resten är såna som funnit/finns i Holland men dom...
Svar
14
· Visningar
1 775
Senast: Gordon
·
S
Western http://www.youtube.com/watch?v=k2u3K7rj1y8 inte så mkt riden, har mestadels stått. han är/var i viloperiod så vi galloperade inte...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Sellan
·
E
Western Hej! Jag letar efter ett nytt huvudlag åt min häst och vill då även köpa tyglar i matchande färg. Jag har kikat i många webbutiker...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Eeiram
·
S
Western Har ngn av er en Continental Sadderly ? vad tycker ni om den sadel?
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Lenita
·
S
Western Undrar ifall man stressar djuren (kossorna) mycket i boskapsgrenarna, t ex working cowhorse och cutting? /Sara :d
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Cold Town
·
Western Vart kan man gå och lära sig line-dancing? :)
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Libertine
·
E
Western Vad kan man ha för färger på en helt vanligt Brun häst (ljus nyans, utan att vara rödaktig) utan vita tecken? Jag tänker mörkbrunt...
2
Svar
24
· Visningar
1 793
Senast: Egonson
·
Western Här kommer lite dagsfärska ridbilder på mig och min häst, jag vet att mina största brister är att jag ska slappna av mer och lita mer på...
2
Svar
30
· Visningar
2 238
Senast: Western_lover
·
S
Western Jag messade medryttarpållens ägare imorse och frågade ifall jag fick börja rida western på henne (hästen), och jag fick! Hon hade...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: SaraM
·
A
Western Halloj! Letar efter någon i Småland som provar ut westernsadlar. Men hittar ingen! Alla är typ hur långt i väg som helst. Är det...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: BonRaiz
·
Western Hur långt tror ni vi har kvar tills vi kan börja rida på stång? Vi har inte börjat jobba på galoppen ännu så det arbetet är väl kvar...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: lakrits
·
W
Western Hej är det någon som har avkomma efter Lone bright star? Eller vet ngt. Hur är de i psyket? höjd? vad har det blivit av dem? kanske de...
Svar
3
· Visningar
1 823
Senast: Druvan
·
Western Har PL varit team-ledare för dessa tjejer? http://www.western-videos.com/gallery/main.php?g2_itemId=3500 Och vad var det för tävling?
Svar
4
· Visningar
773
Senast: alazzi
·
E
Western Hur länge kan man normalt behöva galoppera i en pleasureklass?
Svar
4
· Visningar
859
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?