Sv: Färger!

Jag tror mellan blå typ den här färgenhade blivit snyggt. Min kompis har en häst med samma färger som din och den blåa nyansen e jättesnygg på henne.
Eller lila:love:

Sv: Färger!

Nä, nu blev det ju så att det inte blev den här hästen, provred nyss och jag kände att nej vi passar inte ihop. Han var VÄLDIGT snäll och go på många sätt, men han kan alldeles för lite.
Inte riktigt som jag väntade mig alltså, men det är väl bara att åka vidare i hästdjungeln. Man hittar väl ut nån gång får jag hoppas.

Men det var roligt att diskutera färger, kanske får hitta en häst i samma färg för jag gillade tanken på vinrött eller beige :cool: :p

Liknande trådar

Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: cewe
·
Utrustning Tänkte införskaffa nya senskydd för vardaglig användning, det vill säga uteritter blandat med dressyr till största del på närmsta...
2
Svar
24
· Visningar
2 357
Hemmet Sambon och jag har letat och hittat en vi tycker är bekväm. Men den finns bara i fula färger. Jag kan inte kompromissa med att skaffa en...
Svar
15
· Visningar
1 548
Senast: FadeAway
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat