Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Western Jag har två hästar hemma som jag rider lite smått, en kallblodstravarhingst och ett varmblodstravarsto. Båda två går på banan och...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: mee_
·
Western Jag köpte nyligen ett breedingstock sto och skulle vilja kolla lite på hennes stam, hur hennes far såg ut osv. gärna hitta syskon. Hon...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Joy
·
W
Western Hej Kunde vara kul att få läsa vad ni är för ena' samt vad ni gör som skriver här...Svara på följande om du har lust! :) Hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 429
Senast: Elanor
·
E
Western Hur ofta rider du för instruktör? Vilken utbildning/nivå har instruktören (om du vet det). Skulle du vilja träna oftare? Har du en...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: leia
·
J
Western Hejsan, jag skulle gärna vilja ha lite hjälp från er bukare ^^, Min första häst ( quarter hingst -00 ) fick jag ta bort i Juni då han...
Svar
16
· Visningar
1 587
Senast: __Jeanette
·
A
Western Så här skulle min gubbe vilja rida men han kan knappt sitta kvar på vår dotters käpphäst......Men drömma kan han ju! :angel...
Svar
14
· Visningar
1 237
Senast: Reingan
·
M
Western Ja....dels är jag nyfiken...på hur ni skulle vilja...eller kanske redan har...dekorerat. ...och dels letar jag ideér, för jag har...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Gamblers two blue
·
S
Western hihi spända som stålfjädrar, Gissa poängen! http://www.youtube.com/watch?v=u9F8Q-XwRsE (western riding C, mönster 9) Alla ni andra...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: Sellan
·
Western har ni sett att hööks har fått in Sporre med trissa för engelsk ridning?
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Sellan
·
W
Western http://www.youtube.com/watch?v=uGsOV_eOYXk http://www.youtube.com/watch?v=dC_15etNe7U http://www.youtube.com/watch?v=GFJpDNW08Cs...
Svar
19
· Visningar
1 187
Senast: Mount Never Rest
·
F
Western Jag har en westernsadel med silvriga tillbehör på. Och det har kommit något gult på dom/vet ej vad. Men är det någon som har något tips...
Svar
12
· Visningar
1 785
Senast: Mia L
·
E
Western Hej! Jag behöver hjälp, vet inte vilken sorts pad jag skall ha under min sadel. Hästen är en varmblodstravare (ridhäst) med hög...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Mount Never Rest
·
P
Western Jag skall nu ev köpa mig en ruskorsning. Den är ca 140 cm hög och mkt kraftig och viktbärande till runt 80 kg. Jag är 163 cm lång...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Seabaz
·
Western Har en Rocking R ranchsadel som jag måste sälja, men jag har ingen aning om vad det är för storlek:crazy: :confused: . Köpte sadeln på...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Texaz
·
W
Western Hej alla som kan Quarter avel. Är det någon som känner till något om fölade hästar: Shiners vintage Two eyed Jac Zan Par Barr...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: hotrodder
·
Z
Western Kan man ngnstans söka på hästens namn och få upp tidigare resultat ?? Har precis köpt en häst som ska ha tävlat mkt enl tidigare äg...
Svar
6
· Visningar
1 054
·
S
Western Skall en ponny minst vara för att få delta i ko-klasserna?
Svar
3
· Visningar
808
·
Western Nu har jag lite frågor angående trailhinder..... Jag tänkte träna lite hemma inför kommande tävling och vill göra "hindren" så...
Svar
16
· Visningar
1 572
Senast: Stolpskottet
·
Western Lite nyfiken på vilka som ska åka dit som tävlande och eller som publik!:) Själv har vi planerat för en tripp dit med både häst och...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Mia L
·
Western Jag ska ju börja rida western en dag när min polla är lagom inriden för att kunna transporteras... :p Och då vill jag få lite tips på...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Ticka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025