Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hejsan! Jag undrar om ni har några bra tips på att lära hästen square up med bakbenen. Min kan med frambenen nu, så alltså måste...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: QiHa
·
S
Western Jag har en westernsadel till min ardenner.. Men stigbyglarna är inte utböjda och det är inte så skönt att rida med outböjda stigbyglar...
Svar
11
· Visningar
1 569
Senast: minternet
·
J
Western Heej nu är det så att jag ska ut å tävla på söndag, första tävlingen för dethär året! Är det någon som har några bra tips, i helgen...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: __Jeanette
·
F
Western Trots att det var flera år sen jag tog steget in i w-världen så har jag ännu inte hittat några boots som passar. Jag har problemet med...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: fancyfree
·
T
Western Är tum-storlekarna ungefär samma på westernsadlar som på "vanliga"? Jag ska ha en sadel till min stora shettis. Alltså får den inte vara...
Svar
3
· Visningar
1 510
Senast: Tjalfe
·
J
Western Hejsan, jag behöver eran hjälp, det är nämligen så här att jag har fått min sambo intresserat av ridning :love: och trodligtvis kommer...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: ricca
·
Western bjuder jag eder härmed! :D Det är Theci som har filmat o klippt ihop denna lilla snutt. :bow: Hoppas det funkar nu då... :cool...
2
Svar
22
· Visningar
2 443
Senast: QiHa
·
Western Tänkte uppdatera er med lite bilder... Vi var och tävlade i går då blev det lite foton tagna..... Här är min donna...... [/IMG]...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Skydark
·
W
Western Nu tänkte jag att det är dax för lite debatt igen....:) Behöver tränare eller ridlärare ha en "riktig" tränar utbildning för att...
2
Svar
27
· Visningar
2 342
Senast: Anneli
·
P
Western Här tränar jag och sessan Team Sorting! :) http://i71.photobucket.com/albums/i127/piruetta/PICT1776.jpg...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Western_lover
·
E
Western Hur gör man?
2 3
Svar
53
· Visningar
3 914
Senast: ricca
·
S
Western okej, det är bara en tränings tävling och okej, det är inte ens riktiga domare. Men det är hur som helst min tredje tävling i livet...
Svar
17
· Visningar
1 127
Senast: doleron
·
Western Jag ska kanske köpa mig en westernsadel. Jag undrar om westernsadlar har lättare för att ligga rätt och anpassa sig efter hästen, eller...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: Druvan
·
Western Hej Finns det nån mer en jag som har en argentinsk criollo. Det är en helt underbar ras och mkt mkt tillgivena och kloka och...
2
Svar
38
· Visningar
5 368
Senast: Gordon
·
Western Bildtråd för westernträns (och annan westernutrustning)! Lägg upp era bilder! Vill nämligen ha lite inspiration till framtida köp osv...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 101
Senast: alazzi
·
Western Någon som ska vara med, och i såna fall i vilka klasser??? Jag hoppas kunna vara med i Trail, Ranchtrail och Westernriding.:banana:
2 3
Svar
59
· Visningar
3 825
Senast: Alazan
·
G
Western Undrar bara ifall, Någon som ska på D,C-Tävling "WTCS" Näsbyholm 5 Maj?? :idea:
Svar
2
· Visningar
731
Senast: girl_tea
·
H
Western Jag undrar vart man kan få tag på en sån där westernhatt med ibyggd hjälm. vill gärna veta dom billigaste sidorna och dom bör vara...
Svar
6
· Visningar
4 846
Senast: fancyfree
·
W
Western http://www.wrg.nu/education/2007/index.asp?pid=6215 Ska på det här lägret. Är i ridgrupp två. Jessica är så jag. :D (Funkar...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Western_lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka