Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Måste man kunna visa upp medlemskort på westerntävlingar???:confused: :confused: :confused:
Svar
4
· Visningar
850
Senast: malumbub
·
S
Western kan man skola om en 12 årig nordsvensk travare som är van att bli sutten och riden på till western?
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: malumbub
·
Western Så har vi nu varit på vår andra D-tävling :) Summerar lite, Klass ett, Showmanship at Halter 3 startande och vi tog...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Seabaz
·
Western http://www.pixbox.se/alb360235 .jag har lagt in nya bilder på criollona. :love: Jag är ingen höjdare på de här med lägga in bilder.
2
Svar
28
· Visningar
2 215
Senast: lakrits
·
C
  • Låst
Western hej jag ska vara med i wesrern alsvänskan:p
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: tifo
·
A
Western Har nu köpt en ny "CRATES"! :love: Hur o när gör ni rent sadeln? Detta känns jätteviktigt när man köpt en ny sadel för lite mer...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Alyssa
·
Western Idag har jag ridit på stång för första gången. Det var en tredelad stång med kopparringar på. Hon gillade det bettet jättemycket. Det...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: lakrits
·
Western Vad har ni för häst? Hur ofta rider/tränar ni era hästar? Vad gör ni när ni tränar? Hur ofta tävlar ni? Hur många gånger i veckan...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: white socks
·
C
Western Det börjar ju närma sig, så nu vill jag veta om det är någon här ifrån buke som ska dit? D-B tävling i Finsta. Om det är någon som ska...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Seabaz
·
Z
Western Vilken är den vanligaste färgen hos appaloosan?
Svar
4
· Visningar
959
Senast: ricca
·
Western Nu är allting jätterörigt i mitt huvud. Hur är det man ska göra innan man börjar tävla? Licens vet jag att man ska skaffa, till både...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: Kaktus_nr_9
·
Western Jaha........då det är en massa tävlingstrådar uppe så ska jag inte vara sämre jag :p Några som ska till Fristad 1 maj, E och D...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 403
Senast: roping-malin
·
O
Western Vad ska man titta efter?! Vill ha nånstans o börja liksom...vet ingenting om hur märkena är! Vill gärna ha med roundskirt eftersom hon...
2
Svar
31
· Visningar
4 304
Senast: ullis25
·
G
Western Vet ni var jag kan hitta snygga lacerboots att rida och tävla i? Verkar näst intill omöjligt.. Tack för hjälpen! //Gilly
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Egonson
·
Western Igår var jag inne och surfade lite för skojs skull på lite hemsidor för att hitta nya benskydd till min häst, hittade då professional...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: attempt
·
Western Jag har sett endra trådar i forumen där de vill se bilder på snygga tex hoppryttare, dressyrryttare osv. Kan inte vi skapa en tråd där...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 171
Senast: attempt
·
Western http://www.stallmagasinet.com/portal/content.asp?contentid=5097 Det borde iaf finnas plats för en ordentlig bana, modell AQHA World...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: Huntress
·
S
Western Jag ska beställa en hatt och undrar över storleken. Mitt huvud är 56 cm stort. Men måste jag beställa en lite mindre så att den...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: Druvan
·
M
Western hejsan finns det någonstans där dom säljer snygga tunna bruna westernträns utan bett??
Svar
2
· Visningar
703
Senast: medik_ox
·
F
Western 3 st frågor till er halterexperter :D Vilken färg ska man ha på haltergrimman till en fux? Ljus? Mörk? Svart? Vilken storlek ska...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka