Sv: Fristad 1 maj någon?
För att PM a så titta längst upp i högra hörnet..där är det en liten ruta med ditt användarnamn, din profil, dina PM....ser du den?
Vet du vad.......hihi...när jag åkte ut till stallet i fm. så kollade jag igenom startlistan från Fristad...längst ner (tror jag) så stod det ett hästnamn....ditt användarnamn här
Då kom jag på att det måste ju vara du.
Jag vet vem du är...ja..jag var i Vartofta också. Jag hörde ditt namn i Vartofta och sedan har du provat en sadel som ägs av hon som jag har mina hästar hos......
Jag minns att du hälsade lite försiktigt...jag log nog lite jag med
för jag kände ju igen dig från Vartofta.
Jag har ett varmblodigt travarsto som är 18 år..det är henne jag tävlar och rider nu. Hon är superduktig. Vi har mest pysslat med dressyr förut men för 2 år sedan skolade vi om oss till western.
Jag har också en 2 årig valack som är efter henne och en halvblodshingst. Det är meningen att han ska bli min nästa superstjärna.
Jag ska inte vara med på Summer showen...det är lite för hög nivå för oss......vi håller oss till beginners och walk´n trot klasser.
Jag misstänker att du tränar för H?
Hon tog kontakt med mig här på Buke för ett tag sedan och hörde lite om var man kunde annonsera om träningar osv.
Jag har även pratat lite med henne om ev. inridning av min 2 åring...eller ja..när det är dags. Hon verkar mycket duktig.......