Fristad 1 maj någon?

Sv: Fristad 1 maj någon?

Jag var oxå rätt nöjd över min i pleasuren, men red oxå på kort tygel... hann dock inte se de andra som red.. men fick lite känslan av att vissa som var med i klassen kanske borde vart med i den med galopp istället...

Ja..jag kan nog hålla med om det. En del kanske ville ha en rosett till sin samling......;)

HERREJISTANES! :eek: Vilken tur det gick bra med din pålle!!! Sånt är verkligen INTE kul! Annars tycker jag han såg verkligen fin o trevlig ut, men det klart har man brunstande ston hemma så :angel: :D då är det inte lätt o vara sansad som hingst. Kul o träffas iaf, förstår att du hoppade över klassen när du kände att han inte var med helt 100.

Grattis till din trailplacering =) KUL! Synd på pleasuren!
Hur gick det med att öppna grinden?
Hi hi jag såg mig själv på foton o jag lutar mig framåt som F*N i sadeln, shit jag har förstört min sits eftersom jag fick en ryggskada, därför har jag dragit mig till med denna olat eftersom jag är rädd att få stötar i ryggen :crazy: ska försöka få ordningen på sitsen min, om min tränare sett mig nu hade han gråtit blod :o det var ju i somras jag tränade för honom sist så det är ett tag sen. Jag tycker du satt jättefint på dina bilder :)

Tack.....det gick ganska bra med grinden. Vi öppnade och kom igenom men kunde inte stänga den sedan igen. Hon gick iväg och jag tappade den..........

Jag har granskat mina bilder och jag tycker jag sitter snett med överkroppen. Nu har jag inte lagt ut alla jag har.
Det kan vara så att jag är på väg att svänga för de är tagna på kortsidan innan jag ska ut på långsidan men jag ska ju inte sitta snett för det. Ska tänka på det i morgon när jag rider igen........

Kan du inte lägga ut lite kort?

Haha.......ja..så kan det ju ha varit...det var knäckebrödet som lockade.

Blir det inget i Ulricehamn nu då?

ja lägga ut kort vete sjutton alltså, det gör ont i ögonen när jag ser mig själv på dom :o jag har verkligen mycket att jobba med så ojojoj... att det är så lätt att få en sån ovana alltså... ja jag satt ju bra i sadeln senast i september så jag får försöka hitta tillbaka dit igen om jag kan...

jag åker inte till tävlingen i ulricehamn, jag ska faktiskt på en internationell orkidéutställning då :p Men däremot blir det den den 13:de maj... Kickis du skulle inte dit tror jag du sa men ska du dit Lakrits?

Hoppar nog över tävlandet tills han är kastrerad och det kommer vi nog göra först till hösten när stoet är betäckt och jag vet att det tatt sig ordentligt.

PM a hur gör man då??? Jag är gammal och BLOND kan det förklara saken...hi hi Nu när jag såg bilderna på dej hälsade jag lite försiktigt..känner igen dej... var du med i Vartofta??? Vad har du för häst???Hur länge har du ridit western??? Ska du va med på Sommarshowen den 1-3 Juni??? Var bor du??? ag var nära på att lämna sadeln utav ett stopp,,hmmm hur ska jag träna bort det hi hi Jag har ju VÄRLDENS BÄSTA tränare så det löser sig nog...

Får jag fråga Lakrits, vad har du för sadel? Du sitter himla fint i den!
Jag själv letar som en galning, sålde min o rider nu runt i en lite för trång barrelsadel :crazy:

Japp...jag ska till Ulricehamn. Där blir det trail, pleasure och ev. horsemanhip.

För att PM a så titta längst upp i högra hörnet..där är det en liten ruta med ditt användarnamn, din profil, dina PM....ser du den?

Vet du vad.......hihi...när jag åkte ut till stallet i fm. så kollade jag igenom startlistan från Fristad...längst ner (tror jag) så stod det ett hästnamn....ditt användarnamn här :D
Då kom jag på att det måste ju vara du.
Jag vet vem du är...ja..jag var i Vartofta också. Jag hörde ditt namn i Vartofta och sedan har du provat en sadel som ägs av hon som jag har mina hästar hos......;)
Jag minns att du hälsade lite försiktigt...jag log nog lite jag med ;) för jag kände ju igen dig från Vartofta.

Jag har ett varmblodigt travarsto som är 18 år..det är henne jag tävlar och rider nu. Hon är superduktig. Vi har mest pysslat med dressyr förut men för 2 år sedan skolade vi om oss till western.
Jag har också en 2 årig valack som är efter henne och en halvblodshingst. Det är meningen att han ska bli min nästa superstjärna.
Jag ska inte vara med på Summer showen...det är lite för hög nivå för oss......vi håller oss till beginners och walk´n trot klasser.

Jag misstänker att du tränar för H?
Hon tog kontakt med mig här på Buke för ett tag sedan och hörde lite om var man kunde annonsera om träningar osv.
Jag har även pratat lite med henne om ev. inridning av min 2 åring...eller ja..när det är dags. Hon verkar mycket duktig.......

OJ....tack så mycket!
Det är en Garland reining...mer än så vet jag inte.
Den är superskön att sitta i och man en ganska bra sits i den tycker jag.
Tyvärr är den inte min....buhu...utan lånar den av hon som jag har mina hästar hos. Den är för vid också egentligen...men superskön.
Är på jakt efter sadel men ekonomin fixar inte så stora summor på en gång tyvärr så jag får väl fortsätta låna ett tag till.......

Tackar för infon. Jag är i samma sits som du...hujedamig det är inte kul att inte ha ngn bra sadel :cry:

Hej Allihoppa!

Jag var och kolalde en stund och såg bla. Lakris rida ;)
Jag tog en del kort som jag skall lägga upp på min hemsida. Säger till när de ligger där :d

Är det någon som skall till Strömma 13 Maj?

MVH Malin! :D

aj aj kort, det låter inte bra :crazy:
jo jag och en kompis med sin arab ska till strömma, jag får väl ha osynlighetskappan på :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar