Fristad 1 maj någon?

Sv: Fristad 1 maj någon?

Nähä :eek:
Ojdå...om vi fastnade så hoppas jag att fotona är till våran fördel :D

Hihi........har kikat nu. Det var många fina foton....du är jätteduktig!!!

Jag har sänt dig ett mail också :D ;)

Jättesvårt det där med att få "rätt" ekipage i W&T klasserna... om någon har ett bra förslag så kläm fram med det :)

Tror det var nytt rekord med antalet ekipage - nästan 80 stycken! :banana:
jättekul att så många kommer tillbaka år efter år för det är ju lite jobb med att fixa tävlingar och det sporrar oss till att fortsätta

Lakrits- Shettisen du fick rida om mot i trailen är min lilla goding som jag började tävla med för :angel: år sen, nu är han 24 år och still going strong

Själv red jag för första gången på 1 maj på många år men bara på kompisens häst i WR och reining (jag KAN räkna i vanliga fall :p )

Hotrodder

Jaha, det var ju bra att du har upplyst om att du ska till Strömma o plåta, då får man ju faktiskt se till att rida ordentligt så man kan med att se sig själv på en bild :D :rofl:

Hahha :rofl:

Jag skall ju tävla för första gången själv så vi får väll se om jag överlever så jag kan ta några kort i de andra klasserna ;)

Vilka klasser skall ni andra tävla? :D

Kramar Malin!

:D
jag ska ställa upp i trail och western riding som är på eftermiddagen (D-tävl) Du då?

Han är ju så söt..och vilken energi han har. De som har honom nu är en vän till mig och bor nära mitt stall. Han är ju så otroligt duktig också.

Jag vet nog vem du är..såg dig rida lite grann i början på reiningen om jag inte minns fel. Din häst var svart/mörkbrun med en såååååå fin och lång man?

:D
jag ska ställa upp i trail och western riding som är på eftermiddagen (D-tävl) Du då?

Jag skall rida Trailen och Horsemanshipen... Vi får väll se hur det går! Trailen tror ja kommer bli rätt rolig och de andra hoppas jag bara att det går bra :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar