Fristad 1 maj någon?

Sv: Fristad 1 maj någon?

Gör så att du letar reda på hennes telefonnummer,,hon du ska skicka anmälan till...kolla eniro.
Annars kan du ju prova att skicka och så får du se när du kommer dit hur det gick, om du behöver betala dubbel startavgift eller inte.

Jag hoppas ni kommer fram och säger hej om ni ser mig. Alltid kul att träffa bukare IRL.....:)

måste bara fråga, varför ligger inte proppen ute på wras? Gör den det på nån annan sida kanske, bara nyfiken.. Jag är glad att jag läste denna tråden annars hade jag inte sett att tävlingen skulle ske.

Du får leta reda på bilder på oss...finns en hög även här på westernforumet ;) :D

Vet inte varför den inte ligger på wras sida. Eller jo förresten...det gör den, men inte proppen. Tävlingsklubben har ingen hemsida så de kan inte hänvisa vidare från wras sida,,,kanske därför.

hmmm ok, well, jag har skickat proppen och jag har betalt in dubbel startavgift på kontot, jag ska nog ringa nu o fråga för säkerhets skull :crazy:

Vi får väl sätta in bilder på våra hästar, då kanske de är lättare att känna igen varandra.:idea:

haha, ja det är faktiskt en bra idé, men så ska man komma ihåg dom också... fast ja min är inte så svår, skäck med stor mage (avelssto men ej dräktig trots att det kan se ut så ;) )

Försökte lägga in bilder men det blev bara röda kryss.......hmmm.

Senast ändrad:

Nu har jag varit inne på din hemsida å kollat på bilderna med din pålle så om jag känner igen h*n så kommer jag fram å säger hej!

Så här kommer vi se ut i alla fall...:D
php53wyik.jpg

oj vilket fint ekipage!

Här kommer en bild på hästen jag ska rida, jag har tyvärr ingen bild på mig när jag rider henne eftersom det alltid är jag som håller i kameran. Här är en bild när min kompis rider henne, eftersom jag inte vet om hon vill bli uppvisad på internet så har jag censurerat hennes ansikte som ZORRO :idea: :D

sussie2.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar