ögongodis för cowgirls.

Sv: ögongodis för cowgirls.

Ok, jag ger mej! Men som Western lover sa, de va ju häftigt iaf om det varit så!

Jo, det hade ju varit häftigt :D Jag hade inte klagat om Viggo kom till Sverige och tävlade hehe :d

Efter som jag hör till de äldres skara här...så hade jag dessa 2 herrar som "mina" cowboys:d
http://www.maestravida.com/Zeb/HTWB006pp.GIF
Speciellt den högra...
http://www.maestravida.com/Zeb/BRUCE43A.JPG

Haha! Jag med, när man var liten var Macahan favoriten... Gubben Zeb var väl inte idolen precis men Luke :love:

Idag får jag nöja mig med maken... Honom träffade jag i en stallgång då vi har hästintresse båda två. Jäkla röta!

En skitgammal bild där mannen tränar gamla VTR avkomman 2 år..
LasseChako14.jpg

Lite mera cowboy kanske, maken i rött på vår bruna märr tillsammans med kamraten "Ankan" på sin fläckiga
LasseDocTavl5.jpg

När unghästen är inriden och lillgrabben är lite större hoppas jag att vi skall kunna börja rida ihop igen.

mvh Eva

:D Tror nog alla vi western diggande tjejer och killar som gillar Viggo hade stått och drägglat på läktaren om han tävlade här.

Sov i tält utanför hans "boende" och rida i samma klass för att vara på prisutdelning med honom.

Jo, men just denna tävling som jag hittade "hans namn" var ju från -97, de va ju innan han blev superkändis, så HELT osannolikt va de ju inte iaf...

Jo, men just denna tävling som jag hittade "hans namn" var ju från -97, de va ju innan han blev superkändis, så HELT osannolikt va de ju inte iaf...

Nej, men det var väl hästar från Danmark-Viggo's ranch? :crazy:

Annars hade jag trott samma sak. :D

Första svenska Cowboyen jag såg var Tommy Arvidsson, iförd lila chaps, med matchande pad tyckte jag han var urläker:angel: Dettta var för ca 7-8 år sedan och peppade mig rejält till att börja med western:)

Annars kan man ju se Brokeback Mountain om och om igen bara för att få se den här snyggingen...:d

150x200.jpg

Ja, eller varför inte den här :p Han är ju bara sååå söt :d
1606.jpg

Lyckost dig....*avis* och träffa mannen i ditt liv i stallgången...
där har jag då inte hittat några män...ännu:angel:
Men det är kanske fel stall jag hållit till....
Jag träffade min "cowboy", som en "Bikeboy", för snart 22år sen...då vi båda satt på varsin MC....
Sen har jag då försökt de senaste 8 åren att få han intresserad av dessa sk "havremopeder"...men icke....
Jag får nog fortsätta o drömma om att en cowboy kommer o hämtar mig med sin springare:rofl:

Nu har ni tjatat om den där Viggo...
Och jag vet inte vem det är:angel: ...så ge mig en bild tack:D

Jo, jag får välan skatta mig lycklig. Hur det nu är så måste jag medge att det är skönt att vi kan hjälpas åt.
Idag tex har jag varit rätt vissen, febrig och dan.
Då har maken lassat hö. Mockat stallet. Fodrat. Och nyss tog han in och nattade hästarna. Rätt skönt.

Vi kompletterar varandra ganska bra. Han brukar göra mycket grunder på backen. Jag sitter in och grundrider, jålar mycket. Han rider till när min ork inte räcker till. Eller när de är tjafsiga.

Filmen Hidalgo med Viggo visar han rätt ok ridning. En länkhttp://film.intertain.dk/?article/item&ci=183&it=80623 där du kan hitta lite bilder.
Finns säkert bättre men, men..

mvh Eva

Jajajajajaja...nu räcker det...jag var ju redan avis;) :D
Vrid om kniven du:mad:
Skämt o sidå....ja, du kan skatta dig lycklig....
Nåja, vad är en kväll på bal?
Min har sina andra goda sidor....och jag ger inte upp....skall ha den där gården en dag och dåååå kanske.....han förstår hur kul det kan va:crazy:

Men vad gäller Viggo....han kan ni behålla för er själva...:rofl:
Då njuter jag hellre av 2dgrs ridning m PL;)

Mmm men serru, din man kommer inte med pekpinnen "du sitter snett" "näe, du gör fel" "fel ben" "hon stannar på framdelen" etc etc etc... -Där får jag kniven omvriden!

Du å andra sidan är ALLTID duktigast, bäst, kan allt när det gäller häst...

Oxå ett sätt att se saken...;)

Viggo får de behålla själva.

mvh Eva

Jaaa:idea: ...det finns ju alltid 2 sidor av allt, el hur?
Jippiiii, JAG ÄR duktigast:banana: :bump:
Höhö...vad gäller häst iaf...Tack

Jag tycker det är lite tunt med snygga westernryttare i Sverige, tror inte jag har sett en enda... :crazy:

Personligen så tycker jag att Viggo är bra mycket snyggare som Aragorn ;)
aragorn.jpg

Tycker han ser lite läskig ut med svärd. :o

Oh nej, svärdet gör bara det hela ännu bättre :D

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 648
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 366
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar