Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western och diskussionerna kring paint-aveln! Vad tror ni, vad kommer hända? :bump: Jag tycker att det har tagit fart den senaste tiden, och...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
17 108
Senast: miss black
·
G
Western Några som ska på WRAS SM i augusti?? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 189
Senast: sasucatu
·
G
Western någon som ska till nyköping den 19-20maj?? d-c tävling!
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: misan1984
·
Western Måste skaffa ny sadel åt pållan då hon växt ur sin. Men vad är eg bra märken på sadlar? Vill ju ha en i bra kvalite som kommer hålla...
Svar
18
· Visningar
3 248
Senast: Ginne
·
Western Kolla in denna film/sång!!!:love: http://www.youtube.com/watch?v=eeFRryUNBhw&mode=related&search= Drabbades av rysningar och...
Svar
11
· Visningar
1 294
Senast: Eriica
·
Western Jag ska ev. vara med i en reining beginner klass, är det mönster 11 och uppåt som kan komma på tävlingen då?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: attempt
·
Western I söndags hade vi en träningstävling i stall algutsgården. Det var en väldigt fin dag med solsken, glada ryttare, duktiga hästar och bra...
Svar
10
· Visningar
1 715
Senast: kulirez
·
Western Med svar på dom flesta frågor och bilder på det mesta! (t o m hur man vrider fendrarna med hjälp av en kvast :smirk: )...
Svar
3
· Visningar
794
Western Hon har galopperat förut men jag har inte fått det på film förut. Ponnyn är lite lat och lägger av efter ett varv. Stolt mamma:love...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Sellan
·
Western Undrar hur hemmablind jag är och är beredd på halshuggning...Vad bör förbättras på denna häst?
2
Svar
34
· Visningar
2 104
Senast: tirnanog
·
Western Vad ska man välja, finns det criollohingstar i Sverige? Jag har inte bestämt om hon ska säljas eller betäckas, men något blir det nog...
Svar
11
· Visningar
1 559
Senast: Karin_88
·
M
Western Ja var sjutton hittar man det? Jag hittar inte någonting någonstans på Internet. (I Sverige) Jag har ett jättefint mörkbrunt rundsytt...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: Cita
·
Western Har nyligen ärvt en westernsadel. Vet att den var dyr när den köptes ín..men vet inte vilket märke det är och vad värdet är nu. Ska...
Svar
17
· Visningar
1 510
Senast: Ginne
·
Western Den här filten fast i orange såg jag idag:love: Hur härlig som helst! fast jag har bara inte råd med 1700:- för en showfilt... det är...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: BonRaiz
·
F
Western ..för att sitta på klacken, många säger att sporrarna SKA sitta där, en del inte. Så hur är det? Kan jag ha sporren ovanför?, där den...
2
Svar
39
· Visningar
2 940
Senast: Anneli
·
E
Western Har sett lite olika bett av den här varianten. Det jag tänker mest på är ett gummibett som är delat och har skänklar som är vinklade...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Equiform
·
G
Western Man pratar ju om att engelska sadlar är "stoppade" av ett eller annat material, vad är en w-sadel stoppad med för något material??
Svar
4
· Visningar
825
Senast: ricca
·
R
Western Tjena! Vi skall ev. köpa en ny transport för vi vill slippa att ha all utrustning i bilen. Det tar jätte mycket plats! Men! Vi har ett...
Svar
6
· Visningar
2 002
Senast: ricca
·
Western Jag har kommit underfund med att jag skulle behöva en lite nättare sadel som är supermjuk i stiglädrena (eller är det dom som kallas...
Svar
14
· Visningar
1 609
Senast: Camilla_H
·
B
Western (ska bara ursäkta mig för att jag inte har nån hjälm, jag har vanligtvis ALLTID hjälm men dom här bilderna togs på 2 sekunder (japp...
Svar
15
· Visningar
1 467
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka