Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rina skrev:Tack Rroxy
Lenita skrev:Haaaaalllååååå!!!!!! Har alla gått i ide???
Jag vill veta vad som händer.......
/Carina
Lenita skrev:Haaaaalllååååå!!!!!! Har alla gått i ide???
Jag vill veta vad som händer.......
/Carina
Rroxy skrev:Ide???
Nä men hade gärna gjort det idag.... Vilket kasst väder!!!!
wrangler skrev:Här regnar det...
Jag försöker förmå mig att sätta ut mina föl på annons men det är så svårt...
Vad gör du själv då?
:smirk:
Lenita skrev:Väntar på något vettigt svar...... Men det verkar vara tunnsått med sådana just nu....
/Carina
wrangler skrev:Va...Näää.... Nu förstår jag inte hur du menar?
Lenita skrev:Väntar på något vettigt svar...... Men det verkar vara tunnsått med sådana just nu....
/Carina
Rroxy skrev:Förstår vad du menar....
Nu e ju "endel" over there" å när "de" kommer hem kanske det händer lite saker!!!!
Mike skrev:Ordf. gär hemma på gården och muttrar.
Det är bara hans fru och dotter som rest.
/Mike
Lenita skrev:Var han inte betrodd att följa med....eller är han kvar för att se till att det inte blir någon revolution i hans frånvaro......
/Carina
Mike skrev:Ordf. gär hemma på gården och muttrar.
Det är bara hans fru och dotter som rest.
/Mike
Rroxy skrev:Hm ska bli kul å se vem som betalt fruns resa???
try me skrev:Nu får ni väll ändå ge er. Är ni missnöjda med deras arbete är det väl bara att rösta bort dom? Men undrar om det är någon som vill ha deras poster.
Klart att mamma ska med när barnen tävlar! Om vi hade några bättre att skicka skulle säkert deras förälderar åka med också. Gläds åt deras framgångar i stället. Så jävla typiskt svenskt att bara gnälla och vara avundsjuka.
Man kan tycka vad man vill om folk men varför ska det alltid snackas skit när någon har framgångar. Det råkar väl vara så att den familjen är bland det bästa som vi har resultatmässigt sätt eller har jag fel?