Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det inte jag som äger nån criollo häst. Men jag har börjat bli något sugen på en! Att ha till westernridningen längre fram. Vill ha en häst med starka fötter,så att den ska klara barfotagången, smidig o vändbar. Visst har jag ett litet sto härhemma, som är vändbar o ganska smidig men detta är ju en travare
Hur mycket brukar en criollo häst kosta på ett ungefär?
Håller dom längre? Finns det nån uppfödare här i Sverige, eller ska man importera en från Argentina?
Får väl läsa på vidare om Criollos. Dom är väldigt fina!
Ja, visst är hon fin? Hon är 156 hög, underbart snäll att hantera, men pigg att rida. Försöker lära henne lite engelsk ridning, själv kan jag inget om western nämligen. Lite synd på en sån häst kanske.... men kanske skulle lära sig lite?
Jag har pm: at dig!
försök att sälja henne i stället till nån som vill hålla på med western dom är super till det men dom kräver sin ryttare och är oftast lite speciella men på ett possetivt sätt. Enmanshästar.
Den här hästen är lättlärd och okomplicerad och om det blir att jag behåller henne så måste jag ju kunna rida henne - därav den "engelska" ridningen. Jag upplever henne absolut inte som någon enmanshäst.