Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörde en fågel viska om lördagen att det blir tävling här den 1 september!
/Camilla
Du får säga till dom att träna mera så inte WRZ vinner hela tiden, fast jag tycker WINN brukar hålla sig bland dom 3 bästa jämt.
en höll på å klappa på sin häst konstant.. varför?
Berätta lite mer för en okunnig - får man uppklassningspoäng redan på D-nivå? Och vad innebär det? Att om jag har 30 poäng måste jag tävla på C-nivå? Gäller det bara det året eller forever?
/Camilla
Min häst rycker aldrig till - varför skulle han göra det?
Ålder för ungdom är samma som licenserna, alltså till och med 19årOm man inte kommer upp i 30 utan i typ 29 - börjar man räkna från noll igen nästa år?
Förresten Kicki - jag kollade hemsidan för medlemsavgiftsuppgifter - vad räknas som ungdom? 16 eller 18 och är det då man fyllt eller året man fyller?
/Camilla
Haha
Då har du den enda hästen i världen som är helt okapabel att bli RÄDD eller SNUBBLA! :smirk:
Det var inte DET det handlade om - det handlade om att hästen skulle rycka tyglarna ur handen och det gör han inte.Då har du den enda hästen i världen som är helt okapabel att bli RÄDD eller SNUBBLA!
Så då gäller den lägre medlemsavgiften i år för en som fyller 18 i augusti?
/Camilla