Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du var alltså en av dem som red western riding C? Du är Jill, eller hur? Om jag ska gå efter ditt nick... Det blev verkligen rörigt i den klassen när flera missade mönstret!
/Camilla
Hörde en fågel viska om lördagen att det blir tävling här den 1 september!synd att tävlingen i strömsund är inställd! annars skulle jag åkt dit också
Berätta lite mer för en okunnig - får man uppklassningspoäng redan på D-nivå? Och vad innebär det? Att om jag har 30 poäng måste jag tävla på C-nivå? Gäller det bara det året eller forever?och för att bli uppklassad behöver man ju "bara" 30..
Ja, jag vet inte men jag tror att de red på fel sida konen efter galoppombytet.
Men bäst var väl WH C där vi ALLA gjorde stoppen på fel sida slutkonen... Pinsamt!
/Camilla
Såg inte det men gissar att det var en av de spända hästarna som reagerade på WR C? Kanske vill lugna den lite och berömma när det skötte sig.en höll på å klappa på sin häst konstant.. varför?
Berätta lite mer för en okunnig - får man uppklassningspoäng redan på D-nivå? Och vad innebär det? Att om jag har 30 poäng måste jag tävla på C-nivå? Gäller det bara det året eller forever?
/Camilla
Såg inte det men gissar att det var en av de spända hästarna som reagerade på WR C? Kanske vill lugna den lite och berömma när det skötte sig.
/Camilla
haha ja de säger "det är ingen ide att man åker dit, det är ändå bara WRZáre som vinner" meeen de gjorde de inte
Förresten så kommer det bilder i den här tråden snart - jag har bara inte orkat tömma kameran än.
/Camilla