Nya "showkläder" till min häst

Sv: Nya "showkläder" till min häst

Nä men ska vara funktionär. Gateman you know ;)
Så vi ses i insläppet :D

Här är det en till som skall till Bräcke, då får man ta och titta lite extra på gatemanen och man inte är för nervös så man inte ser någon.

ja som inte känner till sverige så bra,sov på geografin, var exakt ligger detta stället,

Enligt ÖP:s prognos för Bräcke på lördag:

14 grader, växlande molnighet och skurar och fantastiskt blåsigt (17 m/s) så läge att hålla i hatten!

/Camilla

Det blir täckjackas väder och inga flugor, vilket är helt underbart

Brr, mycket kläder i grinden :D

Har jag varit hos dig innan en tävling i Österåsen för typ 2 år sen?
Du hade typ connemaror och en häftig korsning (skäck, tror det var kallblodstravare eller nordsvensk i den?) som tillhörde gubben din? :D
Eller misstar jag mig?
Vi kom i en gul Caddy (postbilen) ;)
Och kanske sov i samma stuga? (guldfiskminne 2000)

Brr, mycket kläder i grinden :D

Har jag varit hos dig innan en tävling i Österåsen för typ 2 år sen?
Du hade typ connemaror och en häftig korsning (skäck, tror det var kallblodstravare eller nordsvensk i den?) som tillhörde gubben din? :D
Eller misstar jag mig?
Vi kom i en gul Caddy (postbilen) ;)
Och kanske sov i samma stuga? (guldfiskminne 2000)

Det med hästarna (connemaror och paint/nordsvensk) stämmer, men jag bor inte i Österåsen, så du har inte varit hos mig.

Nej men vi var på väg till Österåsen, men skulle in hos dig först och hämta massa grejer. :D

14 grader, växlande molnighet och skurar och fantastiskt blåsigt (17 m/s) så läge att hålla i hatten!

/Camilla

haha ja du. dommarens hatt höll på att flyga på mig :rofl: :rofl:

btw, var ni flera som tävlade samma häst?

utstyrseln va skitcool :bump:

Tänkte bara säga att Defrost, blev en toppen bra tävling och jätte roligt att träffa massor av trevligt folk :bump: :bump: :bump: Och framför att hästen sköter sig så bra.:bump: :bump: :bump:

/Camilla

Dina showkläder, var klart jätte snygga :banana: :banana: :banana: , gjorde sig bättre i verkligheten än på bild.

Tävlade du också eller råkade du bara komma ivägen för Behms hatt? :D

jag tävlade, och hennes hatt höll på att blåsa rakt in i min häst, men den ångrade sig typ en meter ifrån oss å la sig i sanden istället. min häst var väldigt pigg igår (han blir det på nya platser, dålig vana) och blev ngt mer pigg när han såg hatten.. haha. och kläderna som vajjade, och bron som låg utanför staketet, och hästarna som gick runt.. å sedan "gaaaah nu ska vi gallopeeeraaaaa" min sämsta poäng hitills, men det gick vägen iallafall...

btw, när man får uppklassningspoäng, är det antalet som kommer runt banan eller ska man räkna in de som är diskade också?

Liknande trådar

Avel Så här bland alla bruksprovstrådar! :) Här ligger bilder från visningen: http://www.kikibeelitz.de/fotos/hengste/meyer_hvf_2006/...
2
Svar
24
· Visningar
3 094
Senast: Curtis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar