Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaha tjejer....är ni redo för söndagens tävlingar?
Idag har jag groomat hästen lite men ska göra klart allt i morgon kväll.
Ridpasset gick ganska bra idag...lite pigg bara
Åh gud, du gör mig nervös. Mina nerver är på helspänn redan idag. Jag är livrädd för att jag ska glömma något, eller glömma av hur jag ska rida på banan.
Jag har iallafall bestämt mig för att vara med i reining, pleasure och western Horsemanship. Jag skippar trailen...
Jag har väl inte att komma och skryta med, jag kom på 16:e plats i Pleasuren och 9:a i reiningen... plus att hästen var lite tossig och tyckte att allt var lite småfarligt och en del saker var intressantare än att lyssna på mig och ville därför inte alltid lyssna på mig, men det var våran första tävling och jag är nöjd att jag ens vågade ta mig dit. Nu ska jag träna, träna, träna hela sommaren innan det blir dags för våran andra tävling den 26 augusti!
Jag tycker hon skötte sig kanon, med tanke på första tävlingen, och att du var spänd som en fjäder hehe inget illa menat, jag var så nervös att jag glömde andas och skakade allan...
Men det gick kanon för oss trots en motvillig bitchig häst (iaf med mig) och kalabalik både i och utanför ridhuset. Jag kom på tredje plats i Trail Youth och andra plats i Pleasuer Youth. Min syster Mihjo kom tvåa i Horsemanship Open och......... de VANN Reining Open!! (Nu kanske hon blir sur för att jag avslöjade det före henne, men jag kunde inte hålla mig) Lena var superduktig och red som aldrig förr! Jag är superstolt över både henne och hästen, och mamma grät på prisutdelningen!
Bered er på en bildbombning snart... Jag ska bara hitta USB-kabeln till pappas kamera... //Elanor, Mihjo och Barbiehästen
Konstigt... Man står o tittar på alla andra ekipage o tror att man inte har en chans. Men så fort man har fått en blågul rosett så glömmer man alla fel man gjort och tror att man red bäst
Var iofs 12 år sedan det hände sist för min del, så det var på sin plats inför nästkommande helgs Btävling
GRATTIS GRATTIS GRATTIS LENA!!! Jag är såå arg för att jag missade din ritt, istället stod jag ute på gårdsplanen och försökte att lasta mitt monster...
Jag var inte så nervös igår tack vare att det fanns så trevliga medtävlande att prata med så att man nästan glömde av att man skulle in på banan Då var det mycket lättare att rida bra sen...
*kl*
Grattis allihop både till prisrosetter men också till godkänt deltagande!
Ibland kan man vara himla nöjd och ska vara himla nöjd, trots att man inte placerade sig. Det bäst är om man tävlar mot sig själv för det är också bara en själv som vet vilka förutsättningar just vi som ekipage har. Är det första tävlingen eller träningen inte har blivit som man tänkt så får man vara himla nöjd med genomförda ritter och att hästen sköter sig som tävlingshäst, vilket är nog så viktigt.
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.