Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej hej, är det någon som vet vart man kan få tag på billiga sadelväskor? Vet ju att hööks har men de ska tydligen vara jätte små. Vi...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Apollo 13
·
Western Satt och kikade runt lite och hittade denna film. När börjar man egentligen med hästarna "over there" ? Om dessa är såpass utbildade...
Svar
14
· Visningar
1 695
Senast: Gordon
·
B
Western Hejsan, undrar hur tidigt ni sätter igång att göra saker med sto och föl? Inte bar ridning nu utan jag menar övriga saker också som ut...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Gordon
·
Western jag tänkte skaffa mig en hemsida där jag ska göra ett försök med att sälja lite westerngrejer. men jag vet inte vad jag ska ha för...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: fancyfree
·
Western Eller hur:d :D ;) http://www.ewu-bayern.com/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=54&func=detail&id=175
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: alazzi
·
Western Letar efter lösa bullsnapkrok. Tycker jag kollat i de flesta större westernaffärers webbaffärer, men hittar inga. Är en sådan där pryl...
Svar
16
· Visningar
1 332
Senast: sarma
·
S
Western Jag håller på att krypa ur skinnet. Jag ska anmäla mig till en tävling reining beg. western horsemanship beg och pleasur AA...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: SomethingCorporate
·
Western Jag funderar på bosalens inverkan. är väldigt sugen på att prova en (mest för att jag provat så många andra bettlösa och bosalen är...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Totola
·
L
Western Vilka rörelser/moment är obligatoriska i den grenen? Funderar seriöst på att utsätta mig :D
Svar
6
· Visningar
2 359
Senast: Paxinarion
·
Western Jag är helt novis på det här med western:angel: Har precis införskaffat en westernsadel som sitter som en smäck på min häst:love...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Chex
·
Western Alla säjer att det ska se annorlunda ut än vad som visas på tävlingar. Jag ställde frågan redan tidigare när min usla ridning blev sågad...
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Lazy Lady
·
Western Hej! Jag funderar på att åka iväg på något slags träningsläger med min kille nästa sommar, alltså 2007. Någon som har något tips på...
Svar
12
· Visningar
1 387
Senast: Kickis
·
Western ..På gnäggforumet i tråden 'Förklara detta för mig..' Och därför skulle jag vilja ha en liten diskussion med er andra pleasure...
2
Svar
33
· Visningar
2 461
Senast: wrangler
·
T
Western Är det någon som har någon aning om var man kan få tag på westernbett för hästar med liten mun? (I storleken 9,5 cm - 10,5 cm.) :crazy:
Svar
1
· Visningar
713
Senast: ricca
·
M
Western Vad i hela friden e nu detta????? Ser jag rätt el e jag ute och cyklar med e det inte SPHA´s förra ordförande med fru som bildat ny...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 642
Senast: Wild Rein
·
N
Western undrar om någon vet något om en quarterhingst vid namn Dark Secret?
Svar
2
· Visningar
853
Senast: carwes
·
M
Western Har anmält mig på ridläger den 2 juli-5 juli hos Jan Persson. Är det någon mer som ska dit?:) Är det någon som har tränat för han? haft...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: reykurboy
·
G
Western Vad för erfarenhet har ni av Weavers tyglar och läder? GatLyktan
Svar
17
· Visningar
1 505
Senast: Chex
·
Western Hur lång tid innan tävlingen kommer proppen ut?
Svar
1
· Visningar
749
Senast: SilverTail
·
Western Ska någon dit? Dom behöver tävlande....kom och tävla..handlar tydligen om någon sorts smutsig bojkott av tävlingen:confused: ...vi måste...
Svar
19
· Visningar
1 350
Senast: Mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka