Nån som vet nåt om WST????

Sv: Nån som vet nåt om WST????

Wild Rein....
Nu har äntligen poletten trillat ner och jag har fått klart för mig vem du är:idea:.

Hoppas er häst på djursjukhuset blivit bättre och att ni trivs här nere i Skåne:smirk:

Monke:smirk:

Hej igen!
Håller med om att det verkligen har spårat ur!! Så det är dags för mig också att lägga ner detta :) och gå ut i solen.:D Jag vet att protokollen finns på hemsidan, det skrev jag också i mitt inlägg. Visst är det bra att man ska ha ett lösenord för att kunna läsa, jag håller med.Det jag efterlyste var protokoll för möten under 2007.
Ha en trevlig sommar! :):banana:

Hej

Protokollen från styrelsemöten finns även dessa med på medlems sidan... Hela 3 stycken finns där, det senaste från 6/5-07
Bara logga in och titta lite extra noga så hittar du dem nog:)

Nu ska jag också ut i den härliga sommaren

//M

Senast ändrad av en moderator:

Wild Rein....
Nu har äntligen poletten trillat ner och jag har fått klart för mig vem du är:idea:.

Hoppas er häst på djursjukhuset blivit bättre och att ni trivs här nere i Skåne:smirk:

Monke:smirk:

Vaaa???? Förklara dig människa....:)

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 676
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 599
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund Nä, jag måste nog skriva av mig lite... Detta blir långt och jag vet egentligen inte vad jag ”vill” ha för respons. I vilket fall, om...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 608
Senast: Iamia
·
Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 259
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V