Men gud så söt!!
Och vad är hon för färg? Cremello/vad det nu heter, va?
Perlino! Cremello är lite liknande fast ljusare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud så söt!!
Och vad är hon för färg? Cremello/vad det nu heter, va?
på svenska ska färgen benämnas blåögd gräddvit, oavsett grundfärgPerlino! Cremello är lite liknande fast ljusare
Nu har jag då varit och kollat, och mycket riktigt hade den en märklig exteriör. Mycket lång och svankig rygg, enorma bogar och kohasig. Dock hade den väldigt snälla, fina ögon.
Valde bort den pga klickade inte i ridningen (och exteriören hade nog sumpat det ändå även om vi klickat) men tyckte inte alls den var så ful IRL som på bilderna.
(Kollade även på drömmarnas drömhäst utseendemässigt, och avskydde den :P)
Första gången folk ser min häst får hon antingen reaktionen "Vad ful!!" eller "Vad häftig!!" för att hon ser väldigt annorlunda ut. Jag kan erkänna att jag själv reagerade första gången jag såg henne och tänkte att hon såg konstig ut. Men jag tror i mångt och mycket att det är en vanesak. Hon må ha blå ögon, tjock nos, långa öron och se ut lite som att hon är ihopsatt utifrån en ritning ritad av en femåring på dagis, men jag tycker att hon är helt perfekt. Hon står ut i mängden, hennes färg är supervacker och hon är en oerhört personlig och rolig individ. Dessutom hjälper ögonen till att göra hennes miner väldigt tydliga, det är väldigt svårt att missa vad hon tycker och tänker! Hennes exteriör är inte särskilt hjälpsam, men hon är en kämpe som alltid sliter för sin ryttare och gör det bästa hon kan av situationen. Det är värt mer än alla pigment i världen.
Hon är mattes rosa stjärna!
Men, men, men! Det är ju du! Som hade världens ballaste mullehäst! Som är orsaken att jag numer beskriver mina hästars drakfrust som fnorkande och sprättandet på uteritter som disneyfårshoppande. Nu blev jag starstrucked!