Sv: Nån som vet nåt om WST????
Instämmer till fullo med dig...dessa kompis/hat relationer sabbar hela sporten i Sverige. Medelålders folk som leker tillsammans i sandlådan det är vad detta handlar om...som så mycket annat....
Man ska va polare m rätt person..och starka personer drar med sig inflytelserika personer i skiten....hua!!!
Kollar man på Tuse Creeks hemsida så kör de ju faktiskt en tävling den helgen!!!
Fast inga APHA-klasser utan bara reining. På deras sida står det inget om att tävlingen körs i Sverige istället utan de gör reklam för sin egen tävling liksom, med en massa reining. det känns ju inte direkt som om B:s "räddat" en nedlagd tävling direkt.
Usch och fy vad trist att man inte kan hålla sams.
Det här skadar bara paintvärlden och jag vet vilka jag tycker gör mest skada. Den nya styrelsen har dte inte lätt och vad jag har förstått hade den gamla styrelsen inte gjort någon som helst planering inför det här tävlingsåret så de fick göra så gott de kunde för att hitta datum och det var väl förmodligen därför det datumet krovkade med tex WRAS_SM. men den här nya tävlingsgruppen had eju alla möjligheter i världen att undvika att ha tävlingen just den helgen. Pinsamt dåligt.
Jackpot
Instämmer till fullo med dig...dessa kompis/hat relationer sabbar hela sporten i Sverige. Medelålders folk som leker tillsammans i sandlådan det är vad detta handlar om...som så mycket annat....
Man ska va polare m rätt person..och starka personer drar med sig inflytelserika personer i skiten....hua!!!