Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra pleausre är vackert, det tycker jag absolut. Men det är sällan man ser något som är riktigt njutbart. Fortfarande vinner inte de hästarna som går i en lite högre form och som visar lite mer gång.Bra sagt, det är precis vad det handlar om! Annars får man en häst som går på bogarna istället för att trampa under sig, och bära sig i en låg, lätt välvd form.
Bra pleausre är vackert, det tycker jag absolut. Men det är sällan man ser något som är riktigt njutbart. Fortfarande vinner inte de hästarna som går i en lite högre form och som visar lite mer gång.
Har detta påpekats för de oinsatta?
Det gäller ju för westerndomarna också att hålla koll på vilka hästar som faktiskt går på bogarna och inte placera dessa högst bara för att de har mest glitter på sig och joggar långsammast... För det händer faktiskt också i westernvärlden, tro det eller ej
värst vad du tog åt dig, det var inte specifikt menat till just dig...
Menar också att man inte bara ska ha taggarna utåt när någon som inte kan så mycket börjar döma. Då får man förklara och sedan kanske ta en extra titt på hur det egentligen ser ut!
Bara för att man inte är w-ryttare betyder det inte att man inte kan nåt om hästar och kan se om en häst går på bogarna eller inte.
Om folk som är nya på western ser det dom säger dom ser så förstår jag att dom inte vill ens prova på western.
Sedan är det ju deras förlust om dom dömer alla efter att ha sett ett ekipage, det tycker jag säger mer om dom som person än om westernridning!
Bara lite allmäntänkande sådär....