Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ja eftersom alla andra kan, så ska jag väll inte vara sämmre, så jag frågar om någon ´härinne på forumet ska till EDA den 16 juni? ;)...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 805
Senast: Chex
·
Western Jag vill gärna hitta pappan till min häst. Han var en painthingst (numera vallack) och han heter Blade. Hur tar jag mig till för att...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: attempt
·
Western Hur gick det för..hmm..vem var det..jo..Bewilderd ?..och hästen som hon skulle importera? Den som det var strul med.....
Svar
16
· Visningar
1 536
Senast: SKOGSRÅA
·
S
Western Satt och tittade runt på de tävlingar som går i norra Sverige i år, hittade proppen till High Coast Western Games, sen går ju Jämtlands...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Sellan
·
S
Western Jag ska köpa en syntet westernsadel och jag undrar vad som är bäst... Läder eller Syntet? Jag har hört att läder går lättare sönder...
2
Svar
20
· Visningar
1 963
Senast: sarma
·
Western Ja fördomar kan jag bli så trött på. Likaså dessa människor som hela tiden vill upprätthålla en mur mellan olika inriktningar av...
Svar
18
· Visningar
1 473
Senast: Lenita
·
Western Nu hoppas jag att alla kan vara konstruktiva i sin kritik. Och jag hoppas att många vågar visa bilder:bump: Jag kämpar med att få fram...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 994
Senast: Elanor
·
S
Western Jag har funderat på vadländjorden har för funktion!? Vad har den för nytta? Jag är inte så bra på westernsadlar och ska nämligen köpa en...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: Olsson666
·
K
Western Hej! Nån som vill hjälpa mig med western?? :bump: vore super snällt, ska nämligen börja med det med min varmblods kille! ska köpa...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Kapre
·
Western Undrar om det är någon som vet hur den är ?
Svar
1
· Visningar
656
Senast: r_freddy
·
G
Western Har precis fått hem en sprillans ny sadel från USA, vad ska jag göra för behandling med den??
Svar
1
· Visningar
908
Senast: lillaida
·
Western Hej! Nu behöver jag verkligen eran hjälp! Jag måste hitta lite nya showpads/filtar. Vill inte ha enfärgade utan mönstrade i följande...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: wrangler
·
P
Western Hoy! EWR har C-tävling . Är det någon som ska dit och värma upp inför Chappet? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 499
Senast: BonRaiz
·
J
Western är det någon som vet om man kan se/söka avkommor efter en quarter någonstans tex hur många avkommor ett sto fått, vad dom heter, med...
Svar
5
· Visningar
1 269
K
  • Låst
Western Jag hörde i helgen att det finns en strumpa som man klär hästen i för att skydda manen. Mycke western folk använde tydligen den. Nu vill...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: malumbub
·
Western Jag skulle vilja ha lite tips och råd angående sidepass. Hästen kan det...någorlunda men tyvärr vet jag inte om hon korsar benen rätt...
2
Svar
32
· Visningar
2 210
Senast: tirnanog
·
K
Western Är det lättare att hitta en passande westernsadel än en vanlig engelsk? Det är såhär att hästens nuvarande (engelska) sadel passar inte...
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: bigganl
·
T
Western Har några frågor till er som vet . Jag har en hingst som jag har tagit hem från usa . Han är dna testad och cem testad . Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Wild Rein
·
T
Western Hej, jag undrar vad det är som avgör om ett westernbett är skarpare än det andra? Funderar på att köpa ett, fast det måste ändå vara...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Sellan
·
F
Western Har ni smyckat ut eller dekorerat om eran egna sadel? Och då menar jag något som ni gjort själv hemma. Själv håller jag på syr sånna...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: silverperla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg
  • DIY hästvård