westernutrustning och färger???

Sv: westernutrustning och färger???

Ja, det är nog bäst, då hon har mest brunt...
Och lila, ja det gillar jag och är säkert lättare o få tag på, än grönt:d
Eller kanske det Oranga du satte ut på en annan tråd:idea:...helläckert, tycker jag...

Nä tack...lite för manligt och så ser man ut som en reklampelare;)
Vill ha nåt mellanting...ej för glittrigt, men inte herrskjorta heller...:crazy:
Nåja, nu börjar tiden att rinna ut, behöver den till nästa v...
Man taver vad man haver...tv
Men sökandet fortsätter...

Vad sägs om detta?

.ekedie.com%3Farticle_id=30&import=Ricca,0xFFFFFF,,0xD80000,0xFFFFFF,0xD80000,0xFFFFFF,0xFFFFFF,0xD80000,0xFFFFFF,0xD80000,0x000000,,,,/

Ok, länken funkade inte så öppna en ny sida, kopiera texten ovan och sätt http://www framför!

Senast ändrad:

Sorry...får det inte till o funka:(
Har du bättre adress?

Jamen, det var ju så svårt o få tag på en snygg grön slinki/skjorta...
Och inte kan man på testet få fram en brunskäck heller...:(
Vilken av hästens färger skall jag följa? Vitt el brunt?

Ja det är likadant för mig jag har oxå en skäck grå/blyertsgrå och det är inte lätt men jag gillar ju grönt men han skulle nog passa i lila oxå. Jag tänkte åka ner till Håkan Ask i Kinna ihelgen och titta ut en hel mundering inte chaps. men även tillhästen. Vill köpa en ny sadel oxå men inte så långt bort.Kan ta med hästen och prova tänkte jag.

Nä tack...lite för manligt och så ser man ut som en reklampelare;)
Vill ha nåt mellanting...ej för glittrigt, men inte herrskjorta heller...:crazy:
Nåja, nu börjar tiden att rinna ut, behöver den till nästa v...
Man taver vad man haver...tv
Men sökandet fortsätter...

Jo, det är mer herr, absolut:D

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka