Barrel Race.

Sv: Barrel Race.

Det är klart att vi kommer!!!
Meningen var att vi skulle åka ner på torsdag fm. men jag ska jobba till kl. 22 på torsdagen...MEN förhoppningsvis kan jag byta det passet med någon så vi kommer ner som det var tänkt från början.

Antar att ni bor på ryttarcampingen?

Just nu jobbar jag i nyköping, men har som plan att efter RHC flytta hem till Götene igen. Och då kan jag mycket väl tänka mig att hålla i träningar. (om intresset räcker till vill säga) :D Ses på Chaparral!!

ojojoj här var man bitsk! Jag hoppas alla tävlar för att de är kul, för de gör jag!!:rofl:

Haha......nämen hej!
Kul att du har hittat hit...roligt med lite "känt" folk.

Har sett dig många gånger på tävlingarna och vi har nog bytt ord lite snabbt nån gång.
Ser fram emot lite fart på HC....

Ja det vore ju mkt trevligt om du hade lust med detta.
Har du varit på nån ranch i USA och lärt dig hur dom tränar in unghästar att blir Bra barrelracehästar. Har en kompis som varit hos en och visade hur man tränade unghästarna och runda tunnerna rätt och tight. du får höra av dig för jag tror det finns en heldel intresse i detta. Ha det bra. Vi ses snart./ lilla jag och criollon Tortuga.:banana::bow::):rofl:

Förra året var jag på en reining ranch i Texas för jag tyckte att de skulle ge mig mest nyttig kunskap. Jag ville ha bra kunskaper för att kunna utbilda min två åriga hingst som nu är tre.

Jag tycker att en häst som går barrel och poles ska ha en bra dressyr i grund och botten. Så att man även får en allsidig häst!
Där har dom för de mesta quarter hästar och de är en viss skillnad på kapacitet.
De jag kan göra är att lära ut de jag själv vet och och även träna hästar.

Men ni som är intresserade av de kan ju skriva namn och nr i ett mail till mig så ska jag komma på nått bra. Hör er för!

Ja just det!
Ni kommer väl på Lördag?
Katrin Gunnarsson kommer samt roping grabbarna med Tommy.
Sen kommer ju indianerna från Canada. De kommer bli skit bra.
PMa om ni vill veta mer. Vi kan ha Buketräff alla fall vi som bor i västergötland.HIHihihi.....:rofl:

Och alla blekingar träffs på Paxinarion Placa:)

ojojoj här var man bitsk! Jag hoppas alla tävlar för att de är kul, för de gör jag!!:rofl:

Jag tävlar för att det är kul. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Saliga äro idioter för dom skola icke veta betydelsen av skämmelse.:smirk:

Sätter igång 3-åringen v.31...ska se om vi inte ska leka lite vid tunnorna:angel:...åtminstone i lite skritt och trav så att hon fattar vinken;)

Hade, för rätt många år sedan, en varmblodstravarkille som dottern tävlade i BR ett par gånger...första heatet visste han inte vad som förväntades riktigt men i andra heatet hade dom tävlingens bästa tid:D.
Första gången jag skulle rida BR på samma häst var underlaget rätt nytt och i en "turn" åkte vi ikull så gruset sprutade...måste försöka komma över det:crazy:

Jag vet att upp i Vattlång de brukar har det varje år runt slutet på juli. Jag tror det är WINN som hostas denna tävling nu.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 792
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 028
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 918
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar