Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men den med spännet, det är just det jag menar....ska man inte behöva vara rädd för att spännet ska hoppa ur närsomhelst menar du? Jag tycker det känns så
Du behöver inte vara orolig, jag brukar göra så att jag tar "flärpen" och drar den neråt så att den verkligen sitter på piggen, sen sätter jag upp den i strapholdern (som jag tror någon kallade den )
Ingen fara alls. Men du ska ju ändå passa när du spänner gjorden så att du inte klämmer hästen
edit: westernsadlar behöver man inte spänna lika hårt som engelska sadlarna, därför lite lite mer "slack" på det hela och därför hoppar inte piggen ur.
(och det finns säkert as balla ord för alla delar men jag e för grön för o kunna dem)
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
Hästhantering
Jag har ett 17 årigt sto som jag haft sen nov. Vi har haft en del meningsskiljaktligheter eftersom hon är väldigt dominant till sättet...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Hundavel & Ras Synd, men det händer ju!
Den andra uppfödaren ni har kontakt med då? Det lät ju fint med samma möderne och allt. :) Kanske sambon din...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.