Snygg man på tävling

Sv: Snygg man på tävling

Jag gjorde ett försök att lägga all Cindis man åt ett och samma håll, genom att spruta massa pälsglans, borsta all man åt ena sidan, grena manen och spruta pälsglans igen. Och det har faktiskt hållt i 4 dagar nu ;) Saken är bara den att manen ska ligga kvar när jag tar ut toffsarna.

Vet någon något fint man kan göra meed pannluggen? Oftast blir det så att man gör den fin genom att borsta och så, och sen när man rider skakar hästen på huvudet så all pannnlug lägger sig överallt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Åhh!! Hittade en gammal mobilbild på fina fina Zinzano! Och det finns bara en person på denna jord som jag vet kan göra så snygga flätor...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Kanske lite knasig rubrik men mitt problem är att mitt hår är väldigt fint (jag säger tunt och frisören säger fint) alltså det är inte...
Svar
7
· Visningar
2 276
Senast: Idas
·
Hästmänniskan Nu är det drygt 3månader sen jag fick ta bort min ponny. Min älskade, kära, underbara ponny!! Jag har aldrig haft ett generellt intresse...
Svar
16
· Visningar
3 229
Senast: Flixies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix