Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Varför varför varför får man inte veta i förväg vilket mönster man ska tävla? Jag har ju inget minne och det är det jag är absolut mest...
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: Piraja
·
Western Någon som vet nått om märket Fabtron? Hur dan är den kvallitets mässigt ? bra eller skit sadel ?
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Lazy Lady
·
C
Western Vilken tränare inom western för inridning skulle du valt och varför? Hur långt bort skulle ni tänka er att skicka er häst? Är det...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 225
Senast: urkella
·
Western Finns ni? Flyttar med min pålle till Boden i helg o har för avsikt att stanna där ett bra tag. Jag undrar om det finns ngn slags...
2
Svar
27
· Visningar
3 970
Senast: sasucatu
·
Western Jag behöver få mig ett gott skratt nu, så släng in misslyckade ridbilder, eller hagbilder eller vad som hällst! alltså inte bilder...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 478
Senast: Elanor
·
Western Tänker framförallt på sadlar då.. Hur många har samma sadel och tränar/rider i skogen med hemma som på tävling? Jag äger bara en...
Svar
13
· Visningar
955
Western Jag kan inte så mkt om westenridning. Men det ser roligt ut. Hur lär man sin häst att kunna lyssna jätte bra utan att ta i tyglarna? och...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: ricca
·
W
Western Vad sitter alla i för sadel här? :smirk: Min sadel en Garland Reining med butterfly skirt, barbed wire-mönster och lite silver har...
Svar
12
· Visningar
1 277
Senast: Alyssa
·
K
Western Vart finner man resultaten från wras sm på Okna:confused:
Svar
1
· Visningar
971
Senast: girl_tea
·
Western Ni som kan det här med Westernsadel. :bow: Jag har ett Fullblodssto på 160cm som jag vill köpa westernsadel till. jag rider idag i en...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: Gordon
·
M
Western Unik tävlingsgren för Appaloosas http://www.youtube.com/watch?v=ndsjHOef_2w Som hela havet stormar fast till häst= fart och fläkt
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: melsappaloosas
·
U
Western Sitter och kollar på lite olika bett. Och funderar nu på vad som menas med dessa mått :Black Billy Allen shank bit, mt = 16mm cl = 195...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: maja_70
·
Western Nu har vi en bukefalos-träff med kanel-tea inplanerad till Harvest Festival, 11-14 okt, Grevagården. Vilka är på?
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 104
Senast: _smiles
·
S
Western Satt och kollade om jag kunde hitta något kul under westernprylar på Ebay och vad hittade jag..... örhängen för hästar!!!:eek: Tycker...
2
Svar
32
· Visningar
3 404
Senast: thyrniròs
·
Western hej vet inte om jag hamnat rätt..har en liten fråga om någon vet något om en hingst som heter dark secret?skulle vilja ha lite uppgifter...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: tabac
·
Western Jag skulle vilja gå på clinics för att skaffa mig en bättre uppfattning om hurvida western är något för mig och hästen min. Men vart...
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Mysaan
·
Western Vad har ni som har fjordingar för sadel - westernsadel alltså... Vi har "blivit med" en äldre fjordinna som sambon ska luffa i skogen...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Tussemaja
·
S
Western Finns det westernsadlar smalare än semiquarter? vart i så fall hittar man sånna?
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Bill
·
Western Usch vad kräsen jag har blivit känner jag. jag vill verkligen ha allt. Satt och kollade in stallplatser här på buke och det är alltid...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: attempt
·
M
Western Ville bara dela med mig av Appaloosa hingst som cuttar en buffel. http://www.youtube.com/watch?v=h0Rhd6zLzV8
Svar
6
· Visningar
1 094
Senast: Titti_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka