Western Boden!

Sv: Western Boden!

det skulle vara roligt att träffas.

A.J clinicen i januari försöker vi få till boden NWR. Vet inte om vi är för sent ute?! Är det någon som ska på T.B clinicen som kommer snart? R är anmäld med Chakira men vi hinner inte få upp någon kondis på henne så vi får se hur det går :)

det skulle vara roligt att träffas.

A.J clinicen i januari försöker vi få till boden NWR. Vet inte om vi är för sent ute?! Är det någon som ska på T.B clinicen som kommer snart? R är anmäld med Chakira men vi hinner inte få upp någon kondis på henne så vi får se hur det går :)

Ja, det vore det! :) Det vore helt super om aj kursen kunde bli i boden. är det ens bestämt ett datum ännu? finns inte på hemsidan iaf. är inte anmäl på TB kurs för jag tar mig inte dit eftersom mamma ínte ska åka.

hans kurser brukar ju inte gå i full galopp så det går nog bra även om pållen inte är i full gång!

halloj igen!

Tänkte bara mdd att A.J kursen blir i Boden:banana: på BRK i februari om jag inte är helt ute o cyklar så är det 17-18 feb.

Så anmäl er nu, Kursen annordnas av NWR.

mvh/Ellan

Åh gud vad kul!! Har anmälkt mig för länge sedan, men varken fått svar på mailet eller info om det ändrade datumet. hm. kasst. men kul att det blir i boden!:)

Hej! Sen fast ingen tydligen vet... så finns jag. Jag håller bla lektioner.
Lite gammalt inlägg men jag svarar iaf.
MVH Linnzan

Jasså... Var håller du hus? Brukar du träna för aj o gänget när dom kommer upp? :)

Nicklas Christoffersson ( från piteå ) brukar åka till boden en dag i veckan vintertid iaf och hålla lektion på heden?! haha nu blev jag faktiskt osäker på vart, men i boden iaf. Vet många från boden som rider western, och finns ju dessutom en klubb som håller till i boden hmm vad heter dom då sout side western riders kanske?! haha :D
hoppas att du hittar många nya att dela ditt intresse med!

Stod i heden när Candy var här, han vara bara dit 2 ggr tror jag. Detta är ju en gammal tråd så jag har hunnit ha hästen i boden o hunnit flytta därifrån :) Men tack ändå!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 941
Senast: MML
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka