Lina_Zacha
Trådstartare
Sv: Harvest Festival
ok, då har de ändrat sen jag skrev för några år sen.
ok, då har de ändrat sen jag skrev för några år sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på!!!
inte riktigt än.. har bara uppkörningen kvar och den är innan skolan börjar och jag SKA klara den!!
Meeen, vad är det jag läser... Håller du på med kjolar, läppstift och mascaror???? Nu blir det allt till att ta ett litet snack med Cecilia, så här kan du ju inte fortsätta....
Men Reykurboy, vet du inte att androgynitet ska uppmuntras?! Låt nu Erik exprementera i godan ro.
Meeen, vad är det jag läser... Håller du på med kjolar, läppstift och mascaror???? Nu blir det allt till att ta ett litet snack med Cecilia, så här kan du ju inte fortsätta....
Ok, säger du det så.... Men jag skulle iallafall bli rädd om jag mötte Erik iförd kjol, läckert rödmålade läppar, handväskan i ena handen och Shaggy i den andra...
Ok, säger du det så.... Men jag skulle iallafall bli rädd om jag mötte Erik iförd kjol, läckert rödmålade läppar, handväskan i ena handen och Shaggy i den andra...
Rädd?? Hur kan man bli rädd för söta fjollor?
Kom igen nu Erik, våga vara lite fresstyle-queer för en timme !
Walle har ridit som DiLeva med lång svart peruk och blommig vattenkanna, nog måste du bräcka det?
Det är riktigt, man ska alltid sikta högt och ge sig faan på det!
"Snälla flickor kommer till himlen. Vi andra kan gå hur långt som helst"
ta den där... "mamma, är lik sin mamma..."