Harvest Festival

Sv: Harvest Festival

Jag är på!!!

Jasså du.
Här e en som lurar i gammel vassen . D e tävling 13 okt, EWR var namnet. O jag ska tävla där. Men till er alla andra som styr kosan mot sköre festivalen , hälsa från clownen.:rofl:

Äsch då...hade varit kul att träffa dig med på Greva... Men, vi träffs på hemmabanan framöver. Fröken är snart startklar:D...och då ska jag inte huka som funktionär:angel:

Jepp, jag SKA upp, har nu missat alla andra tävlingar, så nu SKA jag bara åka!!!!
på rundown ska vi ha clinic hemma, så kan inte åka då heller...

Tar med termos, säg bara var/när!

Kanske, kanske jag tar med någon till weanling, nej förresten, det får vara, väntar till yearling tror jag, alla är inte färdig-reggade ännu.

Meeen, vad är det jag läser... :eek: Håller du på med kjolar, läppstift och mascaror???? Nu blir det allt till att ta ett litet snack med Cecilia, så här kan du ju inte fortsätta....:rofl::rofl:

Meeen, vad är det jag läser... :eek: Håller du på med kjolar, läppstift och mascaror???? Nu blir det allt till att ta ett litet snack med Cecilia, så här kan du ju inte fortsätta....:rofl::rofl:

Men Reykurboy, vet du inte att androgynitet ska uppmuntras?! Låt nu Erik exprementera i godan ro. :bump:

Men Reykurboy, vet du inte att androgynitet ska uppmuntras?! Låt nu Erik exprementera i godan ro. :bump:

Ok, säger du det så....:p Men jag skulle iallafall bli rädd om jag mötte Erik iförd kjol, läckert rödmålade läppar, handväskan i ena handen och Shaggy i den andra... :eek::rofl:

haha.... måste nog sluta hänga här och bege mig till bergskog... där blir man inte påtvingad massa kjolar och läppstift... :smirk::):rofl:

Ok, säger du det så....:p Men jag skulle iallafall bli rädd om jag mötte Erik iförd kjol, läckert rödmålade läppar, handväskan i ena handen och Shaggy i den andra... :eek::rofl:

Du kan vara lugn ! Kommer inte hända... om inte det vore en freestyle reining idé ... haha... nejdå, kommer inte på fråga :smirk:

Rädd?? Hur kan man bli rädd för söta fjollor?

Kom igen nu Erik, våga vara lite fresstyle-queer för en timme !

Walle har ridit som DiLeva med lång svart peruk och blommig vattenkanna, nog måste du bräcka det?

Rädd?? Hur kan man bli rädd för söta fjollor?

Kom igen nu Erik, våga vara lite fresstyle-queer för en timme !

Walle har ridit som DiLeva med lång svart peruk och blommig vattenkanna, nog måste du bräcka det?

haha, skulle vara därför då ... :rofl: Behöver ha en kärringlåt också .. ! haha

hm...den där jobbiga "I'm a barbie girl" då? :p

eller kanske "girls just wanna have fun" (vet inte den exakta titeln)

nej! nu vet jag! Shania twains "man, I feel like a woman" !!! :D:D:D
DEN måste du ta !!! :bump:

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 683
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar