R
real_cowgirl
Sv: Harvest Festival
Nu måste du ju bara ställa upp i en freestyle reining! Skulle vara så jäkla skoj att se!
Nu måste du ju bara ställa upp i en freestyle reining! Skulle vara så jäkla skoj att se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm...den där jobbiga "I'm a barbie girl" då?
eller kanske "girls just wanna have fun" (vet inte den exakta titeln)
nej! nu vet jag! Shania twains "man, I feel like a woman" !!!
DEN måste du ta !!!
jag kan skaffa en kycklingdräkt och ställa upp jag också, om du vill ha idiot-stöd
nja, Bayard slog väl igenom pga svart raffsett?
är du på?
jo iofs..
Får man den uppmärksamheten så visst- då är jag på
Frågan är bara hur många expressen/aftonbladet reportrar det finns på ex. greva ?!
man ska inte bjuda på sig själv för att bli känd, man ska göra det för att det är så satans roooligt !
släpp den förbannade värdigheten och börja ha lite kul nu människa !
Ähh, de är ju inga problem.. man ser ju bara till att ringa till expressen/aftonbladet/stallmagasinet/lycky rider... mf mf. och säga att de får komma dit och göra repotage! Vänta du bara tills du har bestämt dig för att vara med... då kommer alla andra också vara där och titta!
Delvis KL*det vill jag nog oxå se. Blyga Erik i klänning.
Ja vill ner å tävla, om det då kommer att vara några allbreeds klasser vill säga.. men har dock inte bestämt mig ännu, får se när proppen kommer...
//Carro