Harvest Festival

Sv: Harvest Festival

Nu måste du ju bara ställa upp i en freestyle reining! Skulle vara så jäkla skoj att se! :banana::bump::banana::bump::rofl:

jo, de är klart du ska! man måste ju våga bjuda på sig själv också! ;)

:rofl:
jag kan skaffa en kycklingdräkt och ställa upp jag också, om du vill ha idiot-stöd :D

haha, till kycklingdans låten.. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Varför inte en liten rosa grisdräkt ? Tycker jag skulle va skoj :D
Kanske är vad som behövs för att slå igenom ?! :confused:
Det var ju Malin Baryards knep iallafall... :D ahha

man ska inte bjuda på sig själv för att bli känd, man ska göra det för att det är så satans roooligt !

släpp den förbannade värdigheten och börja ha lite kul nu människa !

jo iofs.. :D
Får man den uppmärksamheten så visst- då är jag på :devil:
Frågan är bara hur många expressen/aftonbladet reportrar det finns på ex. greva ?! :crazy::devil:

Ähh, de är ju inga problem.. man ser ju bara till att ringa till expressen/aftonbladet/stallmagasinet/lycky rider... mf mf. och säga att de får komma dit och göra repotage! Vänta du bara tills du har bestämt dig för att vara med... då kommer alla andra också vara där och titta! :rofl:

man ska inte bjuda på sig själv för att bli känd, man ska göra det för att det är så satans roooligt !

släpp den förbannade värdigheten och börja ha lite kul nu människa !

Haha, det är sant.. !! haha .... :rofl::rofl: fast frågan är om detta är rätt sätt att bjuda på sig själv.. :o:eek:

Ähh, de är ju inga problem.. man ser ju bara till att ringa till expressen/aftonbladet/stallmagasinet/lycky rider... mf mf. och säga att de får komma dit och göra repotage! Vänta du bara tills du har bestämt dig för att vara med... då kommer alla andra också vara där och titta! :rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

joooo, kom igen, det är bara att göra det!
och vill du som sagt ha mig som stöd i någon lika urflippad utstyrsel så ställer jag upp som gott exempel. :p :rofl:

mmm...visst!! skulle vara kul....hehe:D klart att du ska va me erik(a).....å ha på dig klänning å allt!!:bump::bump:

Ja vill ner å tävla, om det då kommer att vara några allbreeds klasser vill säga.. men har dock inte bestämt mig ännu, får se när proppen kommer...

//Carro

det vill jag nog oxå se. Blyga Erik i klänning.:p
Delvis KL*
Nästan så jag måste göra det nu ju...;) bara för att visa att jag vågar :smirk::crazy:
Men förhoppningsvis är det ingen Allbrededs Freestyle mer i år...

Ja vill ner å tävla, om det då kommer att vara några allbreeds klasser vill säga.. men har dock inte bestämt mig ännu, får se när proppen kommer...

//Carro

Ja, Allbreeds klasser :love: .. haha...
Vi får dansa lite Pepp- dans ! :D

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 683
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar