Harvest Festival

Sv: Harvest Festival

Förstår det. Du kommer att fixa det, behöver bara 52 rätt vettu. Se bara till att plugga ordentligt!

Men det är många som kuggar, hur många rätt fick du ?
Jo, jag strävar och försöker.. med laster,vikt,körsätt,människors påverkan i trafiken,grupptryck, vägmärken ...osv.......

jag menade väl visserligen seniliteten... men känner du hellre för grått hår å rött läppstift så.. Jag ahr nog nån klänning du kan få låna :idea:

jo, den kommer nog annars ä'r det väl något fel... dock lite tidigt för dig kanske ?!
Tack för vänligheten (du är ju alltid så snäll...), men nej tack, håller mig till jeansen tror jag.... ;):D:angel:

lite goth/ebm/industrial alternativ?

men då blir det juhe farligt juhe... Vet vi aldrig vem som snattar honom ^^

Det vore ju synd för er om jag en dag plötsligt vore kidnappad.. :D:rofl:
Vem ska ni då "klä på" läppstift,klänningar, mascaror o.s.v. ?!
:rofl::crazy:

Men det är många som kuggar, hur många rätt fick du ?
Jo, jag strävar och försöker.. med laster,vikt,körsätt,människors påverkan i trafiken,grupptryck, vägmärken ...osv.......

Vi var 4 som tog provet samtidigt (härifrån) och det var en som inte fick godkänt (hon fick 51p). Det är 70 frågor varav dem så är 5 testfrågor som inte poängsätts. Du har 50 min på dig men det behövs inte så lång tid. Jag fick 60p och då var jag jättenervös. :crazy:

Bara du har läst boken ordentligt och tränat på datorfrågorna så kommer det att gå jättebra. :)

Vi var 4 som tog provet samtidigt (härifrån) och det var en som inte fick godkänt (hon fick 51p). Det är 70 frågor varav dem så är 5 testfrågor som inte poängsätts. Du har 50 min på dig men det behövs inte så lång tid. Jag fick 60p och då var jag jättenervös. :crazy:

Bara du har läst boken ordentligt och tränat på datorfrågorna så kommer det att gå jättebra. :)

Okej. tack för stödet !

angående teori-provet, så nej det är inte svårt om du gjort datafrågorna och läst på lagom.
Är man van vid hur de brukar fråga så är det inga problem. För de kan ju ha lite konstiga svarsalternativ ibland men det gäller ju inte bara provet, sånna frågor dyker ju upp överallt i övningarna.

angående teori-provet, så nej det är inte svårt om du gjort datafrågorna och läst på lagom.
Är man van vid hur de brukar fråga så är det inga problem. För de kan ju ha lite konstiga svarsalternativ ibland men det gäller ju inte bara provet, sånna frågor dyker ju upp överallt i övningarna.
Okej ! Va bra !! Bara att hoppas då :D

Frågorna är inte lika datafrågorna, de är formulerade på ett helt annat sätt. Men jag tyckte faktiskt att det var enklare frågor på själva provet, inte lika mycket tänka in i situationer och så utan mer raka frågor.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 683
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar