Harvest Festival

Sv: Harvest Festival

inte riktigt än.. har bara uppkörningen kvar och den är innan skolan börjar och jag SKA klara den!!

Okej ! håller på och strävart jag också men är lite efter dig då.. skriver teori innan skolan iaf !! ;)

Förlåt TS för kapning ...:crazy::eek:

näpp.. här är det kidnappning och tvångsthédrickning som gäller - om du inte hellre vill ha kaffe förstås ;)

haha, okej. Dricker faktiskt både och (har blivit vuxen)..., men du glömde faktiskt erbjuda golden_tinkas saft !! :smirk:

haha, okej. Dricker faktiskt både och (har blivit vuxen)..., men du glömde faktiskt erbjuda golden_tinkas saft !! :smirk:

jamen jag Säger ju att jag blivit en senil kärring... (systemet tanterna smittar tror jag.. snart kommer jag ha rynkor, grådassigt kortklippt hår, röda glasögon och ett käckt knallrött läppstift med)

det väntar dig med *mouahahahaha-harkel*

Ja plats i bilen har jag om du behöver, så kom ihåg att höra av dig innan det är dags om du vill ha lift! Borde vara en och annan som ska ner så kanske går det att ordna hemttransport med? bara att släng ut frågan på värmlandsklubbarnas hemsida;)

jamen jag Säger ju att jag blivit en senil kärring... (systemet tanterna smittar tror jag.. snart kommer jag ha rynkor, grådassigt kortklippt hår, röda glasögon och ett käckt knallrött läppstift med)

det väntar dig med *mouahahahaha-harkel*

Ska kanske välja rätt sällskap i fortsättningen så jag slipper detta ?!:crazy:

hu vilket tråkigt liv du skulle få...

Dessutom infiltrerar vi ju alla tävlingsplatser, så var har du tänkt gömma dig?

Ja plats i bilen har jag om du behöver, så kom ihåg att höra av dig innan det är dags om du vill ha lift! Borde vara en och annan som ska ner så kanske går det att ordna hemttransport med? bara att släng ut frågan på värmlandsklubbarnas hemsida;)

Det ska jag göra. :) Jättesnällt!! :bump:

hu vilket tråkigt liv du skulle få...

Dessutom infiltrerar vi ju alla tävlingsplatser, så var har du tänkt gömma dig?

jo, iofs... får helt enkelt lägga ner tävlandet och bli skogsmulle...:D
Undrar jag vad man ska välja en tävlingskarriär med läppstift och kortklippt grått hår eller lulla i skogen... :confused:

När skriver du? Du måste säga ifrån hur det går!

..förlåt TS..

De vill jag inte skriva här...
men berättar om det går bra.. är det tyst tillas skolstarten så vet du att det inte gick så bra... :)

ok ok Erik, bara för att du tjatar: du FÅR använda läppstiftet även i skogen.

Kom igen torris, nu ska vi ha tea-kaffe-saft-kalas!

De vill jag inte skriva här...
men berättar om det går bra.. är det tyst tillas skolstarten så vet du att det inte gick så bra... :)

Förstår det. Du kommer att fixa det, behöver bara 52 rätt vettu. Se bara till att plugga ordentligt!

jo, iofs... får helt enkelt lägga ner tävlandet och bli skogsmulle...:D
Undrar jag vad man ska välja en tävlingskarriär med läppstift och kortklippt grått hår eller lulla i skogen... :confused:

jag menade väl visserligen seniliteten... men känner du hellre för grått hår å rött läppstift så.. Jag ahr nog nån klänning du kan få låna :idea:

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 684
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 982
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar