SunCity Roundup 3-5 augusti....

Sv: SunCity Roundup 3-5 augusti....

Vilket tidsschema??? :confused: Visste inte ens att det fanns ett....:angel:

Schema och schema... Men det drog hela tiden ut väldigt mycket på tiden, så allt tog mycket längre tid än man hade räknat med. På lördag hade vi fått uppgift om att showmanshipen efter lunch skulle starta 13.40 och sedan WA 14.00, SH:n kom väl till slut igång ungefär 14.45. Blir svårt att planera ätande, framridning mm då.

/Ida

Schema och schema... Men det drog hela tiden ut väldigt mycket på tiden, så allt tog mycket längre tid än man hade räknat med. På lördag hade vi fått uppgift om att showmanshipen efter lunch skulle starta 13.40 och sedan WA 14.00, SH:n kom väl till slut igång ungefär 14.45. Blir svårt att planera ätande, framridning mm då.

/Ida

Men det vet du väl vid det här laget att tider alltid blir väldigt ungefärliga på tävlingar.......tur att vi hade bokat en snabb domare annars hade det dragit ut ännu mer......:angel: ;)

*kl*

Kan tala om att solstrålarna kom 2:a i westernallsvenskan och tog silver!!:banana::bump:

De var jätteduktiga och det var otrologt jämnt mellan ettan, tvåan och trean....

Som sagt:
Guld i versitail horse...... KAtarina Björklund och Jocke
Brons i Versitail horse....... Sandra Jansson ovh Viktor
Brons i Horsemanship Youth....... Erika Hillring och Bambi

Du glömde silver till Peter Israelsson- Gizmo/ Dummy Roping (om jag minns rätt)

Western horsemanship open
Silver: Erika Hillring- Bambi
Brons: Sandra Jansson- Viktor

Trail open
Brons: Petra Hillring- Donna

Trail youth
Silver: Erika Hillring- Bambi

Nu tror jag alla medaljörer är nämnda.....:D

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 593
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈