Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Hittade westernsporrar med kula på bonanza. Är dom giltiga att tävla med?
Svar
16
· Visningar
1 365
Senast: SomethingCorporate
·
Western Jag har nu köpt mig en sadel men jag skulle vilja snygga till den lite grann för den är väldigt enkel. Var någonstans kan man hitta...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Kickis
·
Western Betäckte mitt eget sto med min egen hingst innan han kastrerades. Sitter här nu och funderar på det här med betäckningsrapporter. Det...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: Kickis
·
Western I morgon är det dags för D tävling men jag har ingen licens, hästen har. Jag har försökt nå ansvarig för tävlingen utan resultat för...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: fialotta76
·
Western Hittar ingen passande häst i Sverige och tänkte då börja söka mig utåt i Europa i stället... Någon som har något tips om hemsidor till...
Svar
3
· Visningar
1 036
P
Western Vet någon? Om det finns någon sadelvagn som passar till W-sadlar? Gärna också att det går att låsa fast sadeln i vagnen? Har sökt...
Svar
2
· Visningar
3 553
Senast: Plogflickan
·
I
Western Hej:) Är det någon som vet någon som säljer paintar? Har gott och kärat ner mig i rasen:love:
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: isse
·
R
Western Tja har lånat hem en reningsadel av märket Pool's (?), italienskt läder och amerikanskbom. Någon som vet om det är en bra sadel? Kan...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: roping-malin
·
Western Hej Vilka ska dit och tävla? Har nu anmält mig till det. Barrelrace och polebendingen.:banana:
2 3
Svar
40
· Visningar
4 067
Western Vad tycker ni?? Hur ser det ut?:confused: http://www.youtube.com/watch?v=eJIucVOo5Nw (videon är av rätt dålig kvalitet hoppas ni ser...
2
Svar
22
· Visningar
2 216
Senast: ishmanda
·
M
Western Jag har en fråga till er som äger Quarter, det kan ju inte ha ungått er att Herda går att testa för. Jag vet folk som har just testat...
2
Svar
20
· Visningar
3 616
Senast: Lenita
·
E
Western Kanske ämnet är utjatat, men jag är nybörjare på western och skall köpa en sadel. Jag har hittat en sadel av märket Premiere, är detta...
Svar
8
· Visningar
1 152
I
Western Jag har alltid velat ha en westensadel. Och nu när jag har egen häst, och kan bestämma själv vad jag vill ha för sadel på han. :) Så...
Svar
3
· Visningar
1 548
Senast: Isbiteen__
·
E
Western Rider western på travare... Nån annan som gör det?? Tycker det är superbra, åtminstone har hästarna jag gör det på blivit mycket mer...
2
Svar
21
· Visningar
3 015
Senast: Lela
·
Western vad är detta? http://www.luckyrider.se/site/page.asp?id=42&nyid=281 :confused::confused:
2
Svar
23
· Visningar
3 088
R
Western Finns det någonstans sammanfattat på nätet där man kan läsa om de olika sadlarna som används inom western?
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Nethril
·
Western Eftersom min förra tråd om den fantastiska present som jag fått av mina underbara vänner så gör jag nu en ny! Som sagt så fick jag...
Svar
15
· Visningar
1 617
E
Western Vad är det egentligen för skildnad på Lazer Bit och de andra 3-ledade modellerna av tränsbett?
Svar
16
· Visningar
1 765
Senast: bigganl
·
Western har inte märkt av det nånting, sitter helt perfekt i sadeln och får emellan nästan en handflata mellan rumpa oh slutet på bakvalvet ändå...
Svar
13
· Visningar
1 707
Senast: Totola
·
T
Western vad använder ni under sadeln?:confused: Pad & filt eller endast en av dem? & vilken i så fall? Vad gäller vid användning av en...
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: maja_70
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka