Nordic western Festival!! Grevagården

Sv: Nordic western Festival!! Grevagården

Ja tog reda på det själv, ringde till micke o hörde om jag fick efteranmäla mig till på söndagen (allbreeds klasserna).. ååå det fick jag...:bump:
Så nu ska ja bara kolla över ekonomin och kolla hur det ligger till m allt så kanske ja oxå åker ner...jippppiii

/C

Är det nån som vet nåt om tider och liknande? Jag ska inte tävla, men vill åka dit och kolla. Men när jag går in på hemsidan så hittar jag inga tider om nåt så jag vet inte när jag borde vara där. Jag jobbar och kan bara fredagkväll eller lördag på dagen. Hur ser lördagens schema ut till exempel? Finns det mer eller bättre info nånstans?

Titta på proppen, där står allt :)

Oj, vad pinsamt.. Jag skickade ett mail till dem för att jag inte hittade nån information någonstans och skällde lite på dem.. Och så var det bara jag som inte hade kollat ordentligt nog.. :o Men jag tyckte jag klickade på alla länkar och mamma var oxå inne och letade efter tider.. Skumt. Men, men.. Då börjar det klockan 8 alltså? Ska bli spännande att komma och kolla lite. :bump:

Jag var där ikväll :bump::bump:
Kommer dit för att titta imorgon också.. men inte så tidigt :angel:

Trevlig fest var det iallfall :D
Massa söta pojkar :love: :angel:

MuMin

Gordon- Läste på din presentation och insåg att det måste vara du som Majja känner? Bott med Majja i studenthuset i Skara nämligen. Liten värld ;-)

Senast ändrad:

Nyfiken på hur denna tävling var,kunde inte åka :(. Verkar va full rulle med både underhållning o ridning iallafall.

Jag var där ikväll :bump::bump:
Kommer dit för att titta imorgon också.. men inte så tidigt :angel:

Trevlig fest var det iallfall :D
Massa söta pojkar :love: :angel:

MuMin

Gordon- Läste på din presentation och insåg att det måste vara du som Majja känner? Bott med Majja i studenthuset i Skara nämligen. Liten värld ;-)

ok.vad roligt. jag ska ringa henne ikväll. Då har hon säkert pratat om dig. japp världen är mkt liten.

JAg var bara där på söndagen efterm så jag kan inte säga nått. Men jag hörde inget neagativt. Var nog mkt folk och festa oxå. såg några bakisar.;):rofl::rofl:

Förstår inte vad du talar om??!! Där fanns väl inga som var bakis? De flesta jag såg hade nog inte nyktrat till än..
Hhhrrrmm Jag mådde jättebra (iallafall fall i måndags:o) Men jag hade kul:D

Nordic den var ju 7 8 9 eller vilket är det ni menar??? Jag min dumma idiot var med där skulle lyssnat på vissa pers...gjorde bort mig,, tycker jag... spin vad är det sa Lilleman, han la in backen istället.... pinsamt eller???

Liknande trådar

Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 946
Senast: Piglet
·
Övr. Hund Någon som ska dit? Ska ni ställa? Tävla annat? Shoppa? Bara njuta av alla roligheter och alla fina hundar? Jag ska tävla nosework två...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 567
Senast: Tibialis
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 223
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka