P
Pleasure_in_Reining
Sv: om ni fick välja..
Rick LeMay, no doubt about it!
Rick LeMay, no doubt about it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fortsätter men denna frågan istället; Om ni fick välja vilken tränare ni ville i SVERIGE, som skulle få träna era hästar i valfria månader. Alltså vilken tränare ni skulle vilja skicka era hästar till på träning. Tänk inte på kostnad eller något sånt nu, bara vad ni ckulle vilja.
Jag skulle nog skicka min till Conny Nilsson, honom upplever jag som trevlig, ärlig och rak, och det jag har sett honom rida tycker jag också har sett mycket trevligt ut, speciellt med tanke på att det varit första gångerna han suttit på hästarna och bara har sett dem "in action" ett eler två ridpass tidigare.
Jag med...han rider mina hästar
Åh fan!
Det trodde jag:smirk:
Monke:smirk:
Sure:smirk:
Sure:smirk:
Jag fortsätter men denna frågan istället; Om ni fick välja vilken tränare ni ville i SVERIGE, som skulle få träna era hästar i valfria månader. Alltså vilken tränare ni skulle vilja skicka era hästar till på träning. Tänk inte på kostnad eller något sånt nu, bara vad ni ckulle vilja.
Jag gillar ju mjukare ridstil och Staffan L.är en av de svenska jag håller högt.