Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Är på väg att köpa mitt livs första häst, eller ja först ska jag ju hitta den... Vad ska jag tänka på? Har inte helt kommit fram till...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Louica
·
R
Western Skulle vilja veta vad ni som har en Textan tycker om läderkvaliteten på dessa? Ange gärna vilken modell ni har.
Svar
17
· Visningar
5 007
Senast: Gilly
·
C
Western Idag var första dagen hon red, hon har väl mestadels bara skrittat runt och svängt och det gick bra. Hon är en liten hästgalning frågan...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Tender
·
S
Western Hej Vill kolla lite hur gamla era hästar är, min gamling är ju 28 år nu och "still going strong" utan någon nedtrappning i fart eller...
Svar
15
· Visningar
1 743
Senast: Lenita
·
T
Western ...som tränats VÄLDIGT hårt sedan barnsben i Italien, efter inridningen såg träningen ut ungefär såhär: box 23h/dygn ett halvt varv...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 823
Senast: Lenita
·
C
Western Hämtade hem honom den 29:e efter en lång resa. Kom hem sent på kvällen så han fick stå inne och bekanta sig med boxgrannen som skulle...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Sidekick
·
Western Är nu på G att som helt okunnig göra mig ett andra försök att skaffa mig en w-sadel. Varför? Tja, bra fråga. :D Vi rider mycket ut...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Yrja
·
C
Western Hej! Jag har inte varit någon westernryttare, men lite nyfiken alltid. Jag är nyfiken på joggen, tycker det ser så mysigt ut. Kan...
Svar
5
· Visningar
1 260
Senast: Tender
·
W
Western Hej Har en fundering när det gäller att få hästen att bli välbalanserad på volten. En yngre häst har ju som bekant inte världens...
Svar
10
· Visningar
1 282
Senast: real_cowgirl
·
Western Hej! Har ni bukare något tips på någon bra sida att köpa buckles/skärp i från? :) förutom bonanza ;) Ha det bra! / Patricia
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: real_cowgirl
·
Western Här kommer en liten påminnelse om Buketräffen hos Wranglan den 29/9 Än så länge har 15-talet bukefalister (inte så många här på...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 413
Senast: malumbub
·
Western Nu i Maj finns det ju titt som tätt var o varannan helg men sedan verkar det ont om dem? Tittade på west star gbg's sida och hittade...
Svar
15
· Visningar
1 201
Senast: lakrits
·
T
Western För tillfället är jag medryttare på ett svenskt varmblod som gått på travet. Rids engelskt. Hur som helst så skulle jag verkligen...
2
Svar
21
· Visningar
2 411
Senast: Apache
·
J
Western Hej! jag har en quarter på 3 år som ja börjat rida in. Rider henne med sidepull som fungerar jätte bra. Men hur ska ja få henne söka...
2
Svar
29
· Visningar
4 212
Senast: Totola
·
H
Western hej Jag undrar vad man ska tänka på när man sadlar med en w sadel? det skiljer sig ju lite från en eng modell om jag förstått det...
Svar
6
· Visningar
3 610
Senast: bigganl
·
Western Nån som kommer???:confused:
2
Svar
22
· Visningar
1 899
Senast: Texaz
·
Western Hej på er! Jag har nu börjat med unghästen som jag ska rida in. Ägaren berättade att dottern har suttit på honom ett par gånger och...
Svar
10
· Visningar
1 541
Senast: Theci
·
Western har haft en exem häst på inridning i snart ett år nu, o har fått ett tillfälle att tävla i helgen som kommer SbRW ska ha ltie D-klasser...
Svar
19
· Visningar
1 416
B
Western vad kul att läsa alla resultat över Paint EM, speciellt hur bra det går för dom svenska paint ungdomarna!! hoppas vi får se mer av det i...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: malumbub
·
P
Western Tänkte att vi med underbara hästar med Frekles Flit Bar som pappa kan samlas här och prata lite. Vad använder ni era till? Sena/tidiga...
Svar
4
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka